slide show

Angel with a leadfoot

 
Jag är en sucker för vitt nagellack och om jag bara skulle få ha en färg på mina naglar resten av mitt liv hade det blivit vitt. Jag testade 'angel with a leadfoot' från OPI igår och formulan var lite sådär (alpine snow är bättre) men den täckte nästan helt efter 3 lager, hade kanske behövt ett 4e (syns mer irl) men hade inte tid till det. Vad tycker ni? 
 
Miss Åberg

har nästan aldrig vitt lack. men ser nu att jag borde ha det. så snyggt!

Linnéa

Så snyggt lack :P

Ida Lindborg ♡

såå fina bilder!!!

Sv: Tack så hemskt mycket! :D kramis

OLIVIA

så fint!

sv: hihi tack :D
kram

Snyggt!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vitt är så snyggt på naglarna, jag håller med. Dock trist när det krävs så många lager av ett lack:(

marih

Det ser jättebra ut! Jag har fått en besatthet för nagellack och naglar ända sedan jag började läsa din blogg

Svar: Haha vad kul ;)
Julia

Jennisbeauty

Wow, snyggt! :D

Cornelia

Snyggt! :D

Daniella

Väldigt fint, det ser ut att täcka perfekt på bild iaf ^^
Sv: Håller med, supersöta är de :D
Kram!

Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt snyggt :)

Jennifer

Jättesnyggt! :)

Ida Lindborg ♡

Så fina!

Sv: Var jättekul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: