slide show

Aldrig visade

 
Lite naglar jag gjort den senaste tiden som inte är tillräckligt fina för att få ett eget inlägg!
frida

Ååh vad snygga! Älskar galaxy, leopard och tribalnaglarna! :)

Lydia Elstig

Så fina!

Emma

Satan så häftiga!

joicio.blogg.se

Dem längst ner i mitten var ju favoriten, men alla är såklart super fräna! =)

H a n n a S a h l q v i s t

Jäklar vad du kan! Det ser så grymt svårt ut haha, speciellt när man försökt själv ;D

VERONICA - fashion blog

Underbara naglar!! :) Ha en fantastiskt fin tisdagskväll! Kram!

fashion

Super fina naglar!! :D

Madeleine

ehhhh vad snackar du om??????++ alla borde serri få typ 1000 inläggg

Liza Ludvigsson

Ååh så snygga! Jag tokälskar den första!!

Ida - foto & häst

tillräckligt fina??? åhhhhh joooooo, fantastiskt fina juuu :'D
sv; tack fina du ❤

jossan

Men oj, otroligt fina ju, helt klart visst värda egna inlägg :) Bra jobbat!

sv: Ja sommaren gick fruktansvärt fort i år :/ Man märker redan att det är höst, så kallt ute!

Amanda Jona [SPONTAN]

"Tillräckligt fina"? Tycker alla var helt fantastiska!

Daniella

Så fina! Du är superduktig!
Sv: Ja eller hur, den är det :D

Sara Ekman

jättefina :)

Denise

Jäklar så snygga naglar! Vad duktig du är! :)

Mirjam Wallmark

Ojojoj så snygga! :)

SARA EMILIA

Alltså åh du är så duktig! Älskar dina nageldesigner :) Otroligt fina och inspirerande :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Så fina :)

Josefine

Helt otroligt!

sara

Alltså du är så otroligt duktig!

Hanna

Vad fina! Hur många nageldesigner gör du ungefär på en månad? Efter vad man ser på bloggen verkar de ju vara hur många som helst! :)

Svar: förut brukade jag göra typ 8 st sen när jag skaffade mitt nagelkonto på insta blev det mkt fler :p
Julia

OLIVIA

men wow, inte tillräckligt fina?? Helt amazinga!!

sv: åh tack :D
kram♥

patriciac.blogg.se

De var ju jättefina. Var får du all inspo ifrån?:)

Svar: från allt möjligt, från andras naglar och olika mönster som jag söker på osv :)
Julia

Maria Karlsson

Så snygga naglar! Hoppas att jag någon dag lär mig göra så snygga :D

Sara

Åh leonaglarna så snyggt :)

MATILDA

snyggt!! :)

Jennifer

Älskar dom med leopardmönstret!

Erica

Gillar verkligen naglarna på fjärde bilden, de som ser ut som rymden med små stjärnor på. Så coola! :)

Sarah

Så duktig du e :)

Emelie

Riktigt fina allihop tycker jag!! :D

Emelie

Så snygga! :D

Nelly

Så fint :D Gillar speciellt dom med flamingos :3

Therese :)

Tack för din fina kommentar :)♥

MADDISENJ.SE

Du är otroligt duktig!

Anita

Sjukt snygga :D

J U L I A - foto

Supersnyggt!

J E N N I F E R

Men åååh så snygga!

Brownsugar

så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: