slide show

The power of pink

 
Såhär blev naglarna som jag målade med lacken i inlägget under. använde även essie - blanc, vit akrylfärg till bokstäverna, seche vite top coat och så några små transparenta pärlor till bandet. vill ni också ha nagellacken och samtidigt göra något bra så finns dom att klicka hem här! lovar att det är värt pengarna! ♥
Boel

Underbart snyggt :D

Sv: Tack snälla <3 Ja det är det verkligen :(

Jättefint! Du är så himla duktig!!

NICOLE

Så snyggt det blev!! Du är så duktig :D

Petra

snyggt duktig du är

sv ja det ska bli roligt

Ida Lindborg ♡

såå fina :D

ronja

Jag med!:D skit snygga naglar!

Jos

Vad fint!

Ida - foto & häst

åh gud så fint!! :'D
sv; jaa verkligen :D

Cornelia

sv: Ja det är så trist att det börjar bli så mörkt :/

Linnéa

Åh, så fint det blev <3

Emma

Nu har jag läst igenom din blogg lite, har varit lite off under sommaren ;)
Men hoppas vara tillbaka i bloggvärlden nu.

Jag vill ha de glitter lacket från OPI som du har på dina naglar så fint!

Daniella

Fina de blev :)
Sv: Ja faktiskt, det är det >.<

Emelie

Ååh så fint! ♥

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar! :D

Sofie

Gud vilka fina naglar!!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint! :)

Sara Ekman

superfina :)

Jennifer

va tjusigt :)

Anonym

fina

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket, gullig du är :) och wow, vilka fina naglar!!

VERONICA - fashion blog

god damn vad snygga! :) Gillar det söta delen :) Ha en underbar onsdag tjejen, ha det fint! Kram!

OLIVIA

snyggt!

sv: hihi tack :D
kram♥

Olini.blogg.se

Fin blogg!

Svar: Tack!
Julia

Mamma Mindy

Snygg färg o + för det för rosabandet :)

Jasmine

Vilket maffigt lack! Roligt att också uppmärksamma den rosa månaden med sina naglar. Tack för ett inspirerande inlägg.
Kram

Svar: ja verkligen, tack :)
Julia

Cherie | Börja Spring

Så snyggt!

Så underbart fina naglar! :D <3

Angelica Knutsson

Gud vilka fina!:)

♀ THE REVOLT ♀

Www! Den med bokstäverna var hur cool som helst!:o

thaipinnen

super fint!

izabelle

Shit vilka snygga naglar, grym du är! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt snyggt :)

erika

ÅÅÅÅH VA FINT :)

angelicasvarld.blogg.se

snyggt!!

Josephine

Grymt! Super fina naglar och fin blogg! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Så snyggt! Älskar sådär "mjölkiga" baser till glitter *.*

Mirjam Wallmark

Åh så snyggt! :)

Fani

Klockrena naglar :) Och gillar allt som finns att köpa för att stödja bröstcancerfonden, så bra ju :)

Pia

Så himla fina naglar!

Elin

Vilka fina bilder å målningar du har/gör/tar haha!:) Måste bara fråga, är det dina egna naglar och målar du alla mönster själv? Sjukt fina!:) Och dina outfitbilder var sjukt fina också:) Allt bra med dig?:)

meyav

snyggt :)

Stickan!

Jättesnyggt!

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Ååhhhh vilka sjukt fina naglar!! :D

Svar: Tack :D
Julia

emma

Riktigt snyggt!

♫♪ sandra

åh fint!

Anita

Men såå fint :D

Sara

Älskar dina naglar :)

Svar: Taack :)
Julia

Sweet Beauty Skönhetsblogg

Så fina naglar ♥

sara

åh så fina!

J E N N I F E R

så snyggt!

Jossan

Åh så snygga!

NICOLE

Jag tänkte köp Essies lack för cancern, de var ju också så fina =)

Svar: ja men gör det, jag ska också kolla in dom men vet inte om jag ska köpa något men gillar deras rosaglittriga :)
Julia

F E L I C I A

gud så fina!!!

Liborius

riktigt fina!

Robex Lundgren

snyggt

Iz

Riktigt fina

Morgan

Åh vad fina :D
/Morgan - Bög & Spermadonator

Lina

Snyggt!

Frida

Megasnyggt!

Malin

Snyggt! Gillar hur du har gjort med naglarna. Annorlunda jämfört mot mig vad jag gör med mina naglar.. ;P

Svar: haha tack :)!
Julia

MADDISENJ.SE

Snyggt!!

Linn Jönsson

Jättefin blogg! titta gärna in på min för baktips :)

Elin Bergman

Kolla gärna min blogg också! Har också gjort en rosa bandet design :)!

Hanna

Åh så fint!

saga

så fina!!

Sussi

Tjuusigt. :D

Ellen Öhman

Fint nagellack:)

Sofia

Så himla fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: