slide show

Got the eiffeltower on my nails

 
Alltså kolla på min söta lilla eiffeltornsdekoration, den kommer härifrån! jag har ett litet samarbete med dom så om ni anger JQJX31 får ni 10% rabatt på allt. ♥ fick hem det och lite annat idag så var tvungen att göra ett par paris inspirerade naglar, gillar ni dom?
Linnéa

Åhå, så söta :p

Emelie

Snygga!

carolines

SV: Visst är dom?! sjukt bra! :) vilken brukar du använda av alla :)?

Sara Ekman

Gud så söta!:)

Venice

Va duktig du är! Och den rosa färgen är perfekt! Har länge letat efter en perfekt rosa vilket inte är så lätt då det finns miljoner nyanser och märken!

Svar: ja den är jättefin! :)
Julia

Josephine - Living in London

Åh, så fina!

Elin

så fina naglar!

Så snyggt! En av mina favoriter! :)

Svar: tack :D
Julia

Ida Lindborg ♡

Snyggt!
Sv: Tack snälla hihi! :D kram

milina.blogg.se

Åh jättefint! Håller vanligt lack lika bra som gellack på gelenaglar? :)

Svar: nej det sitter inte så bra, gellack sitter alltid bättre :)
Julia

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Älskar färgen på det där lacket alltså. Det måste jag nog köpa:)

Isabella Huynh

Gud vad snyggt!! :) hur ofta gör du om dina naglar?

Svar: lite olika men varannan/varje dag haha ;p
Julia

Gina

Ja dom var as fina! :3

E m e l i e

Sjukt snygga! Det där är typ en talang ;)

c

Så fint!

Emmy

Så himla fina dina naglar blev, duktig du är!! :D

Jennifer

Älskar dom!! 😃😃😃

Ida - Hon som föddes med LKG

snygga naglar :)

VERONICA - fashion blog

Guuud så fint!! :) Ha en underbar fredag och en härlig helg! Kramar på dig, fina du!

sara

men gud vilka fina, hur kommer du på allt? :)

Svar: får mkt inspiration från andra och gör det till min grej eller så får jag inspiration från något mönster jag sett nånstans osv :)
Julia

Lisa

ÅH! Så sjukt snyggt!! :)

Mamma Mindy

Så snyggt..gillar detta skarpt :) ha en fin fredag..

Kimmey ~ Kung varje dag

Så fina!

Daniella

De blev väldigt, väldigt fina :) <3

MADDISENJ.SE

Åh så fint!

Erica

Ser lyxigt ut! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Nej vad sött!

Sara

Så otroligt snyggt :)

Nelly

Åh, urläckert! :D

milina.blogg.se

- I see, men tänkte om man tog ett genomskinligt gellack över? Fast man kanske inte kan göra det? :)

Svar: jag har inte testat men jag tror inte det fungerar, tror inte det härdar ordentligt :)
Julia

Mamma Mindy

Hoppas att du får en fin lördag.kram

Erica

Åh, såå fint!! Hoppas du får en bra tisdag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: