slide show

Snowflakes

 
Nej det har inte snöat här (tur det!) och jag vill inte heller ha snö än heller, i mitten/slutet av november går bra haha. men jag ville öva på att göra lite snöflingor iallafall! dom små blev ju rätt misslyckade men det är så svårt att få plats med alla streck. jag gjorde även en liten tutorial som ska upp på min facebook sida och instagram senare också, hoppas ni fattar något av den!
MATILDA

Men åh vad fina! :D Helt i min smak!

Emelie

Riktigt fint! Ser väldigt proffsigt ut :)

Jossan

Åh vad fina :)
sv; Tack!

Sara Ekman

Men ååh, superfina! :)

hanna

är det dina riktiga naglar eller använder du gele? :)

Svar: gele och tippar :)
Julia

Annie

OMG vilka vackra naglar!!!

Filippa Wallin

sv: Verkligen! Kram kram!

sandra

Men gud vad duktig du är!! Jätte snyggt verkligen :D kram!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad kul att du gjorde en liten tutorial, jag måste börja öva på snowflakes jag också:)

Josephine - Living in London

Så fint!

VERONICA - fashion blog

Guuud så fina, sånna vill jag ha till jul! :) Hoppas du haft en underbar dag! Kramar tjejen!

Sofia

Så himla snyggt!

Linnéa

Gud såååå fina <3

Ida Lindborg ♡

Såå fina :D

Sv: Vad kul o höra! :D

Pernilla Johansson

Fint... är det en färg du använder... alltså inget nagellack till flingorna?
Kul att du visar steg för steg...

Svar: akrylfärg till flingorna :) resten är bara vanligt nagellack.
Julia

Daniella

Åh tack vad glad jag blir! :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Så snyggt!

Hanna

Här har det snöat tidigare men som tur var smälte det bort rätt fort igen! :)

Nelly

Läckert! ^^

jossan

Blev ju verkligen fint, och va snällt att du visade hur man gjorde :D Riktigt coolt!
Och blä, tur är väl det att snön inte har kommit än :) Jag tycker allt att den kan komma i december och vara över i februari, men snön brukar ju vara här ganska tidigt och hålla i sig ett bra tag in i våren nästan, blä ;)

sv: Ja det är gott! :)

Svar: ja bara det finns snö i december så är det lugnt, mer behövs inte haha ;)
Julia

My Fredblad

Måste bara säga det här, men dun blogg är verkligen sjukt bra! Älskar att kolla in och blir alltid lika inspirerad! Men du, vad var det som fick dig att blogga, för jag ser att du har gjort det ett tag nu? :)

Svar: åh tack vad kul :D jag läste så många bloggar på den tiden (favoriten var kenzas och ville typ att min blogg skulle vara som hennes haha) och tyckte det verkade kul så började också blogga då :)
Julia

Jennifer

Jättefint :)

Beatrice Johansson

Du är så otroligt dukig!!:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

ɑ n n i k ɑ

Sjukt fina! :)

Erica

Jag tycker det blev jättefint! :)

Henrietta Nylund ♥

Men ååh vilka fina naglar!

carolines

Jättefina!

SV: Ja visst är det så! Sjukt störande :/

Ida ☯ the sky under the sea

LOVE IT! Älskar effekten glittret ger :D

Mia

Åååh, hittade din blogg alldels nyss och gillar den skarpt! :)
Kanske blir lika duktig som du någon dag!
www.mijaas.blogg.se

Svar: Tack! :D
Julia

Caroline

otroligt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: