slide show

Rest in pieces

 
Jag fick hem det här supercoola lacket från china glaze halloween kollektion idag. Jag älskar lite annorlunda glitterlack och den här gillar jag väldigt mycket, jag har två ganska tunna lager över OPI 'black onyx' och att placera glittret är inga problem alls. det är lite svart glitter i med så jag ska testa att måla dom på en genomskinlig bas också för att se hur det blir. ♥
Ida Lindborg ♡

Så fina!

Sv: hihi ja verkligen! :D

Josefin Sjö

Supersnyggt!

Life of Johanna

Wow vad läckert! :)

Tack så mycket :)

Jennifer

Sv: Ja visst är de!
Sjukt coola naglar :)

Emmy

Shit vilket häftigt :D

sv;
Yay, det känner jag också hihi. Är helnöjd :D

Tess

Wow, vad snyggt! :D Kram

MADDISENJ.SE

Riktigt läckert

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt :)

Louise

Skitsnyggt!

Daniella

Det var fint :)
Sv: Tack! ^^

Maria Karlsson

Häftigt nagellack! Vart kan jag få tag i detta? :)

Svar: Jag köpte mitt på nagelgiganten.se :)
Julia

J E N N I F E R

Så snyggt!

Sara Ekman

så snygga :)

Anonym

Så himla snyggt! Blev sugen själv att fixa mina nu! :)

Svar: Ja gör det :)
Julia

milina.blogg.se

häftigt! perfekt till nyår ju :)

Linnea

Ja, jag funderar på att unna mig den bikerjackan, en tidig julklapp till mig själv <3

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, det var de verkligen:) och shit vilket snyggt nagellack! Perfekt nu till halloween :)

Emiza

fína

Elin

Herregud vilket häftigt! Måste köpa! :)

Caroline

Sjukt snyggt var det!

Marie Bergman - Om livet på Cypern

Snyggt =)

LINNEA

Balla !!

SV; ja sååå gott :D

VERONICA - fashion blog

Jäkligt snygga naglar tjejen, enkalre halloween-tips också! :) Hoppas din tisdag bjuder på mängderr med härliga stunder! Kramar

Ida

Snyggt lack! :)

PHONTAS <33

Åh my, gud vad snyggt!! :O

Lina

Det där var ju skitcoolt, vart har du köpt det?

Svar: Nagelgiganten.se
Julia

Dixi Wonderland

Älskar nagellack med glitter! Detta fick mig verkligen att tänka Halloween :D

Sussi

Wow, Vad snyggt det blev när du hade svart lack under.

Olivia

Åh, vilket vackert lack, så himla fina naglar du har också!

Svar: Ja visst är den fin! Tack :)
Julia

Filippa M [foto & mode]

Vilket överlack använder du? :-)
Ha en superbra dag, kram

Svar: Seche vite använder jag :)
Julia

Sanne-Madeleine Håkansson

gud så fina :D

Venice

Ja eller hur ;)
Åh et där var grymt fint!

Anna-Maria

Oj, verkligen snyggt och effektfullt! Det måste jag köpa.

Svar: Ja men eller hur det tycker jag :)
Julia

Katta

Gud så fint!

Emma Grann Fotografi

Åh riktigt häftigt!!

kelly

Snyggt nagellack:P
Massa holloween aktigt:D

SALLY

gud va snygga naglar!! Har du nageltippar (om man säger så, haha) ?

Svar: Ja det har jag :)
Julia

Robex Lundgren

snyggt

the Nailpolish Saga

Häftigt, även om jag inte är så förtjust i strängglitter.

Svar: Jag tycker det oftast är snyggt iaf sålänge dom är lätta att applicera haha!
Julia

Stickan!

Jättesnyggt!

Fani

Åh grymt, vill ha :D Ett nagellack i min smack :)

Svar: Den är så fin :))
Julia

Hanna Östh

jättesnygga bilder och supersnygga naglar, gah! :D

Svar: Tack :D
Julia

Filippa Wallin

Snyggt! Kram kram!

Alina

Snyggt!

Emelie

Så snyggt!

ellinor.

Damn! Läckert som tusan :D

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Åh va snyggt! :D

Isabella

Oj oj vad snyggt! :)


http://byisa.blogg.se

jossan

Riktigt snyggt faktiskt, me like! :D

Linn

Super snyggt,passar att ha på utgångar!:D

Svar: Jaa eller hur, funderar på att ha den ihelgen :))
Julia

Emma Pettersson

Wow vilket ballt lack!!

Sanna Preifelt

Wow, gud vad snyggt!
Jag älskar verkligen glitter hihi :)
Ha en fortsatt trevlig kväll! KRAM

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilket fräckt glitter:)

alice

Fyfan vad snyggt! äre dina egna naglar btw?????? :o

Svar: Nää det är inte mina riktiga :)
Julia

Mohammedi's | Art, model & designer

läckert!

Vendela

Woow!

Maja

Känns som ett fyverkeri, kanon till nyårs ju!

Ida ☯ the sky under the sea

Häftigt! Brukar inte gilla sträng-glitter, men detta var snyggt!

Paulina Suonvieri

Åh snyggt! Mycket festligt! :)

//hundredkitchenstories.blogg.se

Carin

Hej, var kan jag hitta detta häftiga nagellack? Jag blev fullständigt förälskad i det!
Med vänlig hälsning, Carin

Svar: Nagelgiganten.se :)
Julia

linnea

fyfan vad snyggt!!!

c

i love this!

Kitten

Awesome ju! Nästan så man måste leta rätt på det själv! :)

Svar: Ja men gör det! :)
Julia

Malin

Åh, fy vad snygga dom är! Vart kan man köpa dom? Blev sugen på att ha sånt nagellack vid nyår! :)

Sara

Perfekt nu till Halloween och riktigt snygga :)

Sara Högberg

Så snyggt!

Liza

Åh, men sååå vansinnigt snyggt!!! :)
Älskar glittret! ♥ Passar även så bra nu inför Halloween! :)

Lydia Elstig

snygga!

Paulina

Snyggt! riktigt fin blogg har du! :)

Smilla

Snyggt!

Malin Wederberg

Snyggt! Jag tycker aldrig jag får till det riktigt med sådana där lack men du lyckades verkligen.

Annellisaa

Ahhhhhhhhh skit snyggt

Linnéa Hagström

Ser supersnyggt ut! :)

Daniella

Woah, det blev riktigt snyggt! Älskar hur den påminner om guldiga fyrverkerier!

Jasmine

Men så snyggt! Det var verkligen något utöver det vanliga.
Kram

Alva Carlbom - fotoblogg

Så snyggt! är det där märket dyrt? :)

Svar: Lite olika men 98:- kostade den här :)
Julia

zeb

Sjukt snygga dina naglar är! :)

SOPHIE HELENA

Snyggt :)

Design by Björklund

Riktigt läckra!

Alina Galimova

Men herregud vad snyggt!!

Emma Staaf

Verkligen jättesnygga naglar!

Sandra

wow vad snyggt!!

Ellen

Wow, nice!

Louise

LOVE!!

Heja Jamal

WOW! hur snyggt som helst!

Amanda

Sjukt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: