slide show

Neon

 
Målade mina naglar nyss, dom matchar mitt iphoneskal lite haha. älskar färgerna iallafall! ♥

så snygga!!

Fanny Kvist

Skit snyggt!!!

Linnéa

Ja men verkligen, mollie och lisa var mäktiga igår :p

Bea

Jättefina! Du är så duktig :)

Cornelia

Åh snyggt!

sv: Tack :)

Robex Lundgren

snyggt

sara

Såå läckert! :)

Sara Ekman

supersnygga! :)

J E N N I F E R

så snygga!

Daniella

Coola de är, lyser upp hela än under hösten :D
Sv: Ja, Gamla Stan är så cozy!
Kram!

Charlotta Hägg

Sv. Jaa, det var riktigt mysigt :) och wow, så duktig du är! Det blev ju grymt fint :D

VERONICA - fashion blog

Riktigt häftiga!! :) Så snyggt. Hoppas din lördag varit grym och att du får en härlig kväll! Kram!

Sanna Preifelt

Wow, helt galet vad du är duktig!

Johanna

Fint!

jossan

coolt med neonfärger ju :D

sv: Ja det är ett kul tidsfördriv :D Varför tyckte du inte om sims 3?:)

Svar: jag vet inte, fastnade inte för det bara, tycker sims 2 är roligare men får ge det en till chans kanske :)
Julia

Josefine

super snyggt säger jag bara😍

linnea

fyfan vad begåvad du är!

Sara

Fräcka naglar :)

Maria Karlsson

Riktigt snyggt! Är svag för neongult :D

B Y S M J

älskar färgerna, så avis på dina naglar JÄMT! :(

Svar: haha :D
Julia

linah

ooh har du en iphone6 ?:d

Svar: ja :)
Julia

Emelie

Snyggt!

Hanna

Vad snyggt skal, var är det ifrån? :)

Svar: iphonebutiken.se :)
Julia

fashion

Super fint! :D

Emelie

sååå snyggt!!

Sarah

fina naglar =)

ronja

sååå snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: