slide show

Matte chevrons

 
Jag använder egentligen aldrig stickers till mina naglar, vill alltid att det ska vara handgjort men chevron mönster alltså, det är helt omöjligt att måla med frihand haha så det fick bli ett undantag nu. jag köpte mina härifrån! blev så himla glad när jag såg att dom fanns att få tag på i norge, går ju mycket snabbare att få hem dom därifrån än från USA som dom egentligen kommer ifrån. nu blev ju strecken verkligen inte perfekta ändå men med lite träning kanske.
Elin Bjurek

Riktigt snyggt!!

livet med Asperger och kronisk smärta

snyggt

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sjukt snyggt!

l

ja verkligen,
snygga naglar som vanligt.

milina.blogg.se

åh vad snyggt! :)

Josephine - Living in London

Så snyggt!!

Fanny Kvist

Döö snyggt!!

LINNEA

Nej men guuu va balla naglar!! Fick två opi nagelack när jag fyllde år, balnd annat det matta har inte hunnit testa de än dock. Verkar så sjukt nice!

Ida - Hon som föddes med LKG

snyggt :)

Ida Lindborg ♡

Såå fina!

Sv: Tack fina du! :D kramis

Linnea

Såååå fint det blir :-)

carolines

Häftiga! :)

Sara

Så snyggt, älskar den matta svarta färgen :)

Isabella Huynh

Sjukt snyggt :)

My Fredblad

Shit vad snyggt! Du använder väll inte lösnaglar och såmt?

Svar: jo jag har gelénaglar :)
Julia

- Caroline

Men guuuud så fina!!

- Caroline

Men guuuud så fina!!

Snyggt! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt! Kul att du visar hur man gör också :)

sv: Ja, det tycker jag att du ska göra :)

Caroline

Sjukt snyggt!

Mamma Mindy

Så snygga naglar..så cool med streken mellan färgerna..kuligt tips..

sara

Gud så läckert! :)

linnea

Fyfan vad smart... riktigt jävla snyggt blev det :D

Gina

Åh så grymma! :)

Jenny

Hej!
Har en fråga angående att dra bort "tejpen" eller vad man ska kalla det.
Ska man vänta ett tag, eller ska man dra bort det nästan direkt efter att man har målat? :)
Tacksam för svar, kram!

Svar: på en gång! :)
Julia

Ida

Vad duktig du är! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Skitsnygga ju!

Anna Silfverstolpe

Duktig du är! Kul att kika in här och få lite nagelinspiration! Har gjort naglarna för första gången och kommer definitivt fortsätta med det!

Svar: Ja vad kul :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: