slide show

It's dangerous, so dangerous

 
Har ni hört david guettas nya låt? jag lyssnade på den så fort jag såg att den fanns på spotify och tycker den är lika grym som alla hans andra låtar!
Elin Larsson

Fin blogg du har!
Jag skulle jättegärna behöva lite tips på min blogg.. läs senaste inlägget och kommentera om du har något!! Tack på förhand, kraaam

Amanda Niclasson

SÅ bra låt! :D

Daniella

Sv: Ja faktiskt, den är inte direkt på topp...

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Nej då, du är inte ensam alls. Jag vet många som inte gillar te, men jag förstår sin känsla. Jag brukar tro att jag är den enda som inte äter sushi;)

Elin

Allt bra med dig?:)

Petra

sv okej

Mamma Mindy

Ha en mysig kväll.

Linnéa

Håller med, grymt bra låt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: