slide show

Homemade


Vi gjorde egengjorda hamburgare igår, det är ju så mycket godare än köpta från affären/donken osv. Jag gillar när dom är små och tunna så får dom specialgjorda av mina föräldrar, därför ser det knappt ut att vara någon hamburgare i på bilderna haha. Sen är jag väldigt kräsen med vad som är i, gillar inte lök/tomat/senap osv, jag har antingen ost, sallad och dressing på eller bara ost och ketchup. Jaja ett tips till er iaf! ❤️
Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så gott!

Daniella

Hemmagjorda hamburgare är så gott :D
Sv: Ja, Friday's har så god mat!
Kram!

zeb

Håller med, egengjorda är alltid bäst :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Gott :) Det åt vi här idag!

Life of Johanna

Mums!

Ja det skall bli skönt med hus

milina.blogg.se

åh vad gott :D fast ingen hemmagjord hamburgare slår en cheese från donken ;)

Linnéa

Ja, det gick kanon med lägenheten, love it! Så nu håller jag bara tummarna <3

Hemmagjort är aldrig fel :p

MATILDA

SÅ gott! :D

Simon G

Håller med, hemmagjorda är så mycket godare, dock så brukar jag köpa donken-ost för det är lite godare än att ta påläggsost. :)

Brownsugar

Så gott :D

Louise

Mums vad gott det ser ut! :)

Filippa Wallin

Även jag har väldigt svårt för lök, och senap har jag provat på en gång, aldrig mer, säger jag bara.
sv: Tack så hemskt mycket! Kramar!

Linda

mums va gott

Sofia

Supergott!!

Nelly

Nejmen åh, vad gott! :3

My Fredblad

Jag är faktiskt inte jätteförtjust i sånna där tjocka hamburgare, så jag förstår dig helt och hållet! Brukar ni göra hemsgjorda hamburgare ofta då eller? :)

Flisan

SV: tack e frisk nu typ hehe :P

Gina

Det är mycket godare! Och mycket nyttigare ;)
Jag får alltid jätte ont i magen när jag har ätit på mcdonals :(

Sara Ekman

Gott :)

sara

Mums vad gott :)

Erica

Vad gott med egna hamburgare! :D

Caroline

Mums, hemmagjorda hamburgare is the best! :}

Lydia Elstig

mums vad gott!

PHONTAS <33

Mums!! :D

jossan

Men jäklar va gott!! Egengjorda också :D

Ida Lindborg ♡

himla gott!

SV: Tack fina du! :D

Louise

Åh vad gott!

Henrietta Nylund ♥

Åh vad gott det såg ut!

Mamma Mindy

Mums vad gott :)

sandra - 3 barns mamma <3

Håller med dig fullt ut där. Hemma gjorda hamburgare är godast :)

Emelie

Så gott!

Sara

Mums så gott ! :) Bästa som finns.

Linda

mums va gott

Emma

Hemmagjort är alltid godast :)
Hoppas du har en fin helg :)!

Ellen

Ser grymt god ut! Mums!

Thea

Åh, vad gott! :)
Kolla gärna in på min blogg för bilder på allt från åsnor till Paris!
//Thea

Emmelie

Egengjorda hamburgare är verkligen gott! :-D

VERONICA - fashion blog

Gud så mysigt och gott! :) Härligt! :) Kramar!

FrökenTV, bloggen om tv och film

Gott

♫♪ sandra

gott!

Isabella

Håller med dig, mycket godare när det är hemmagjort! :)

MADDISENJ.SE

Gud så gott!

ANGELICA

Vi gör alltid hemmagjord hamburgare :D

Fani

Åh, älska hemmagjorda hamburgare. Så mkt godare håller jag verkligen med om!

Sanna Preifelt

Muuuuuuums, hemmagjorda hamburgare är såå gott!

Karin

Oj, vad sugen jag blev på hamburgare nu...

Angelica

Så fräscha de ser ut!

Charlotta Hägg

Sv: Ja, dom har verkligen jättemycket gott :) men hemmagjord hamburgare är ju verkligen inte fel, speciellt inte med friscobrödet till :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: