slide show

Halloween design


Gjorde en till halloween design på mina naglar idag, blev en rosa mumie, en katt, spindel och några stygn..gillar att mina halloweennaglar alltid blir mer söta än läskiga haha. 
zeb

Gud så söta! :)

PHONTAS <33

Gu så snygga :D

Louise

Shit vad fina!!

MADDISENJ.SE

Så söta naglar

Brownsugar

Så fint :D

Linda

super snyggt

Life of Johanna

jätte fina, gillar det söta över det hela .

Josephine - Living in London

Fina!

Linnéa

Så söta - själv har jag precis målat mina helt röda <3

Nelly

Så charmiga :3 Haha jo dom var mer söta än läskiga ;)

c

how cute!

Sara Ekman

coola :D

Emelie Andersson

Oj men gud, hur lång tid tog det att göra det där?! Önskar verkligen jag hade kunskapen och tålamodet till att göra det där, men har dessvärre varken eller haha :(

Svar: Hmm 1 timme eller nåt, kanske lite mer :)
Julia

fashion

SUper fina naglar! :D

milina.blogg.se

snyggt! :)

Elin

Åh, vad häftigt!

Sv: Ja, supergott! En ny favorit. :)

VERONICA - fashion blog

Hahah men de blir ju såå fina! Perfekt inspo tycker jag! :) Är det dina riktiga naglar? Gör denna dag till den bästa, se till att den blir grym! Kramar tjejen, ha en grym dag!

Emelie

Fina!

Hanna

Nej men åh vad fina!! :)

Olini.blogg.se

Vad fin blogg du har!

Amanda-fotoblogg

Så häftiga, va duktig du är!!

Marlene S.R

gud vad duktig du är!!

Karin

Vad duktig du är!

angelicasvarld.blogg.se

Duktig du är - super fint!

Caroline

Åh vilka söta, särskilt spindeln! ^^

Sv; Tack :)

My Eklund

Riktigt snygga naglar!

Lina

Superfina! :)

Mamma Mindy

Så snygga naglar..kan jag låna dessa på lördag :)

Malin Wederberg

Jättefina! :)

hanna

men åh gud så snygga!!:D

Svar: Tack! :d
Julia

Elina

Vad sött gjort, creds till dig!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Väldigt söta:)

Elin

Åh så snygga, önskar jag kunde måla nån sorts design på naglarna och inte bara vanligt lack. Men jag är darrig som en 80 åring så det blir bara kludd! Ha en bra dag :)

Emma Grann Fotografi

Men åh vad coola!!

Daniella

Men åh vad söta :D

Fröken

Häftiga naglar! Har du gjort dem eller går du på salong? :)

Svar: Jag gör dom själv :)
Julia

Lydia Elstig

Jättefina!

ADARAS

Riktigt snyggt!:D

Frida

Söta :)

Emilia

Jättefint! :)

Fani

Mer söta än läskiga håller jag med om, men verkligen grymma vilket fall som helst! So cute :) Duktig du är !

Alva Carlbom - fotoblogg

Åh så snyggt! :)

Isabella

Åh så söta :D

emma

åh så fint! duktig du är :)

Pia

Gud va duktig du är!

charlotta

Superfina! :))

Sara

Så snyggt ! :)

Nu är cupcakesen upp på bloggen som du ville ha recept på :)

Svar: Kul att du ville göra dom :D
Julia

Olivia

åh va sött, och lagomt läskigt inför halloween! :)))

Sanna Preifelt

Jag upphör aldrig att förvånas över din sjuuuuuka talang :O

Svar: Tack! :)
Julia

Elin

Vilka fina!! :)

Lollee

Coola!

alixe

Åh, shit vad fina! Önskar att jag vara så bra på att måla naglarna!

Robex Lundgren

coolt

Sara (VÄRLDENS STÖRSTA SPN&TVD FAN)

SKIT SNYGGA! :D

Svar: Tack :D
Julia

sandra - 3 barns mamma <3

Nej vilka coola naglar! Spindeln var ju tok söt.
Ha en kanon fin helg!!!

Svar: Haha tack :) detsamma!
Julia

Henrietta

Åh vilka fina bilder :)!

sara

Läckert!

Sanna

snyggt!

Sara

Shit så snyggt!

Sara

Shit så snyggt!

Dejan JUL

Åh snyggt! duktig du är !:)

Bea

Så snygga! Du är så himla duktig :)

Emmy

Hellre det, då är det lite trevligare att titta på typ :D Jättesnygga blev de!

G I N A ~

Åh.. så fina! :')

Flisan

Sjukt snyggt :D

Victoria

Nej vad gulliga!

Sofia

Söta naglar!

Emmelie

Jösses så duktig du är! Jag har svårt att hålla min på nageln med bara en färg!

Julias skönhetsblogg

Åh vilka söta! :D

Celine

Så sjukt snyggt!

Malin Bergsell

Så coola :D älskar färgerna :)

Fanny

Wow, jättefina!

Bea

Oj, vad duktig du är!
Tänkte fråga dig en sak gällande dina bilder - vad använder du för kamera? Det blir väldigt fina bilder tycker jag :)

Svar: nikon d3200 :)
Julia

Julia

Åååh så söta!! :)

Therése

Jättesöta haha :)

My Fredblad

Shit vilka små raringar! varrt fick du insperationen till dom och hur lång tid tog dom att göraa? :D

Jasmine

Så väldigt snyggt!

Svar: Tack för kommentaren!

Kram

Emelie

Så fint!

Ashley

Riktigt snygga naglar :)

Lisa

Snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: