slide show

Got yourself a favorite?

 
Några av mina naglar som jag målat under september, vilken är eran favvis? ♥
Emelie

Så mycket fint! Tror jag är lite extra kär i nummer 6 ^^

VERONICA - fashion blog

Hlet klart nr2! :) SÅ fina! :) Ha en fin torsdag tjejen, kramar!

Nummer 2 är min favorit. SÅ SNYGGT!!!!

Jessica

Åh så grymt snygga allihop! :)

fashion

Super fina naglar! :D

elin

fint!

Cornelia

Men wow så snygga! Dom med stadsmotivet på var undebara!

sv: Haha ja det var lagom jobbigt :P

Sara - Fitspo, fashion & food

stadsshiluetten är helt underbar!

Linnéa

Fina, men jag röstar nog på nr 5 - älskar färgerna :p

Amanda-fotoblogg

Riktigt snyggt! Asså omg va duktig du är :)

Daniella

Oj vad svårt val... Alla är så fina... Men min absoluta favorit är nog nummer två :D
Sv: Ja de är verkligen coola ^^
Kram!

Pernilla Johansson

Nr 2 är min favorit... snygga.

OLIVIA

men wow du är ju grym!! Gillar nog 1:an mest, men gillar alla haha :D

sv: åh de gör den :D
kram♥

Hanna

Nummer tre är helt klart min favorit :D

Ida Lindborg ♡

ååh gud så snyggt verkligen! :'D

Sv: Tack så mycket! :') kram

Denise

men shit så bra du är!!

Sara Ekman

Nr 5 o 6! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Känns som att jag skrivit det här tusen gånger man alltså du har så stört stor talang! Så duktig!

MATILDA

älskar 3 och 8 :D

Ida - foto & häst

sååå snygga! mina favoriter är nog nr 2 och nr 7 :D
sv; jaa det är den verkligen haha :D

Sanna Preifelt

Mina favoriter är nog 3 :) ❤

sara

Du är så otroligt duktig, allt är ju jätte snyggt!

MARIA

SV: eller hur! :) kram

Linn

Den tredje!:D

Robex Lundgren

snyggt

Malin Stensson

5, 6 och 8 var ju ganska fräcka!

Frida

Snygga!

Denise Johansson

Målar du mönstret för hand eller har du mallar? :)

Svar: Jag gör allt för hand :)
Julia

sanna hyvärinen

Nästa vecka börjar jag äntligen min nagelterapeut utb! Ska bli så roligt :) Fina naglar ovan!

Svar: vad kul, vart ska du utbilda dig nånstans? :)
Julia

6.an!! :)

sanna hyvärinen

Här :) http://www.stockholm-manicure.se/

Ska bli spännande!!

Svar: jaha nice :)
Julia

linnea

ärligt jag dör av avundsjuka.

Ida ☯ the sky under the sea

SÅ FINA! Gillar 4, 6 och 8 mest ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: