slide show

DREAM

 
Jag testade mitt nya nagellack från zoya lite snabbt idag så jag kunde fota naglarna innan det blev för mörkt ute och bilderna ger väl inte färgen rättvisa direkt för den är så mycket finare irl! mörkblått är en av mina favoritfärger så jag älskar det här lacket. ♥ zoya är ett märke som känns lite underskattat typ, iallafall för mig haha..jag har sen tidigare 2 st zoya lack och dom är jättebra men rätt dyra så får köpa fler från ebay sen.
Mamma mindy

Snygg blå färg..

NICOLE

Wow vad snyggt :D

SV Ja det är det ja också vill ha :) Skulle ju komma ut i butik runt v 40-41 så det borde ju finnas :) Har dock inte sett det.

Ja det är så skönt :)

Jenny Wallin

Har länge letat efter en bra blogg som postar inlägg med olika nageldesigns och färger och olika lack.
Hittade din blogg nyss, och älskar den redan! :)
Har fått lite inspiration på vad jag kan hitta på för något på mina egna naglar.
Måste bara fråga en sak med. Är det dina egna naglar? I så fall: GRYMT! :)
kram!

Svar: vad kul! :D nej det är inte mina egna naglar, dom är förlängda :)
Julia

Amanda Jona [SPONTAN]

Fantastiskt fin färg!

Lina

sv: ja det kan man säga :) snyggt nagellack!

VERONICA - fashion blog

Sååån vacker färg! :) Hoppas din onsdag varit grym, ha en fortsatt bra kväll! Kramar!

Linnéa

Tjusig bild <3

Amanda

Shit va snygga naglar! Blå är ju faktist riktigt snyggt :D

Ida Lindborg ♡

såå himla snygga!

Sv: hihi ja verkligen! de har så himla fina kläder :D kram

Hanna

Vad fint med blått och glitter! :)

Filippa

Super fint!

Pernilla Johansson

Åhh vad snyggt... det vill jag ha.... älskar denna blå färg...

ronja

Tack!:)

Anita

Fin blå färg :)

sara

Men guud så läckert!

♫♪ sandra

åh vad snyggt!

F E L I C I A

såå himla fin färg!!

Thaipinnen

Fin färg!!

KMStyle

riktigt snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: