slide show

Animal print part 2

 
Jag målade likadana naglar (förutom att dom här är rosa istället för blå) för några dagar sen men gjorde dom igen så jag kunde göra en tutorial också. hoppas ni förstår nåt av den, den blev lite otydlig kanske haha.
Julia ♥

Ååh, vad snyggt! ♥

Sara Ekman

så himla snygga! :)

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Hur kan du vara så duktig på att fixa naglar? :D

Svar: Mkt träning ;)
Julia

Linnea

Åh, såååå snygga dom blev :-)

Linda

älskar naglarna

Filippa Wallin

Häftiga naglar, så duktig du är!
sv: Det var det verkligen! Kram på dig!

Ida Lindborg ♡

Så snygga!

Sv: Tusen tack! :D

Sofia

Själv tycker jag att tutorialen blev himla bra! Och supersnygga naglar också!

Svar: vad bra :) tack!
Julia

OLIVIA

shit du är så duktig!

sv: åh tack :D
kram♡

F E L I C I A

har du lösnaglar? :)

Svar: Ja med gele :)
Julia

Sara

Otroligt snyggt :)

emma

skitsnygga

Em

Tack för kommentaren

Celine

Åh så snyggt! Hur länge tar det att göra? :)

Svar: tack, dom här tar kanske 30 min :)
Julia

Jennisbeauty

Sååå galet snyggt! :D

Sara

Så sjukt snyggt!

Emmy

Woooow vad snyggt :D

Emmy

sv;
Vad roligt att du tyckte det, det glädjer mig verkligen :D

sara

Läckert!

Annika

Sjukt snygga naglar!

Nelly

Tjusigt, gillar färgkombinationen med rosa, svart och vitt ^^

Jossan

Fina :)
sv; Ja, visst är han!

Henrietta Nylund ♥

Omg så galet snyggaa!

Liborius

du är grym!!:D

sarah

åh så snygga naglar !

hanna

grym du är! :D

carolines

gud vilka häftiga naglar! :)

Jenny

Riktigt snygga! Har aldrig lyckats göra snyggt leopardmönster :(

Hanna

Alltså, jag blir helt knasig... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: