slide show

x2 💅

 
Den första Àr frÄn i fredags tror jag, kommer inte ihÄg haha och den andra har jag mÄlat idag. visst Àr lÀppstiftdekorationen sÄ sjukt söt? den Àr dock rÀtt stor och vÀgde en del men jag gillar den, den kommer frÄn ebay.
Life of Johanna

Gör du pÄ andra med, eller bara pÄ dig sjÀlv? :)

Svar: pÄ mig sjÀlv mest men kompisar/slÀktingar ibland :)
Julia

Petra

snygg mun du gjort :P

Ida Lindborg ♡

SĂ„ snygga! :D

Mohammedi's | Art, model & designer

wow!!

p.s tÀvling pÄ bloggen, delta gÀrna. Du vinner ett par valfria hörlurar frÄn den populÀra mÀrket, sudio!

Linnéa

Gud vilka fina naglar <3

Kimmey ~ Kung varje dag

HĂ€ftiga!

Julia ♄

JĂ€tte snygga naglar! :D

Boel

Underbart snygga naglar :D

Sv: Visst Àr det :)

Sara Ekman

SÄ snygga de med lÀppstiftet var! :)

- Caroline

SĂ„ fina :)

Nelly

Lika grym som vanligt! :D

milina.blogg.se

ÄLSKAR lĂ€ppstiftdekorationen!

blondinas

Grym blogg bruttan :D Looove it :) Är allt bra med dig??

Amanda Jona [SPONTAN]

SÄ lÀckert :)

Emelie

Snyggt!

Gina

snygga :)

Sara

SÄ snyggt det blev ! :) Gillar verkligen naglarna pÄ den översta bilden :)


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: