slide show

Throwback

bilder tagna av mig i somras.
 
Längtar verkligen tillbaks till NY! om dom öppnat observationsdäcket i nya WTC till nästa sommar måste jag dit haha.
Isabella

Åh vad häftiga bilder, vill också till New York

Angelica

Vad vackert det ser ut!

Sara

Älskar svartvita bilder och dessa var verkligen fina :)

Linnéa

Så himlans härliga bilder <3

Sara Ekman

så fina bilder :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh jag vill också dit!

MADDISENJ.SE

Fina bilder, älskar NYC!

LINNEA

Gu va snygga bilder! Älskar redigeringen

Life of Johanna

Förstår du längtar tillbaka

milina.blogg.se

så fina foton!

Henrietta Nylund ♥

Ååh skulle så gärna vilja åka till New York!

Daniella

Vilka fina bilder :)
Sv: Ja det var rätt så skönt ^^
Kram!

Sanna Preifelt

Åh jag vill gärna besöka NY igen jag med :) Det är en så fantastisk stad :) ♥

Ida ☯ the sky under the sea

Underbara bilder! Älskar NY!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: