slide show

Sunset in paradise

 
Ett par naglar som jag målade för några dagar sen, märks det att jag saknar sommar och värme haha? jag såg förresten att det finns en serie som handlar om nail art där det är olika tävlande varje gång som målar naglar utefter olika teman, det är inte såna naglar som jag gör utan mer lite extrema men ändå kul! ni kan se det HÄR.
 
Nagellacken jag använde:
essie - blanc (använde vitt som bas för att färgerna ska synas ordentligt)
china glaze - peonies & park ave
china glaze - flip flop fantasy
china glaze - sun upon my skin
china glaze - fairydust
seche vite - top coat
svart akrylfärg.
KassandraPalma

wow, så snyggt! åh, måste verkligen göra om mina naglar typ nu!!

Linnéa

Gud vad snyggt det blev <3

Sanna Preifelt

Gud vad fint, du är så himla kreativ och duktig :)

sara

Snyggt!

Sara Ekman

Så fina :)

Nelly

Härligt motiv ^^

Herregud vad snygga! :O

Jennifer

Åh superkul att kolla på ju! :D

Svar: jaa verkligen, tur att det fanns och se på på youtube också :))
Julia

milina.blogg.se

åh vad fint!

Emmelie

Trevligt med färgstarka naglar så här i november! Livar helt klart upp :-D

Svar: ja eller hur! :)
Julia

Sofia

Shit vilka snygga naglar :D

Robex Lundgren

coolt

Boel

Dunder fina naglar :D

Sv: TAck!

MATILDA

åh dom där hade varit perfekta till sommaren! :)

Emma

Gud vad snyggt!! Jag älskar palm trees naglar :D

Sussi

Wow, vilket tålamod du har. Ser så enkelt ut men ändå vad pilligt. Grym inspo.

K- S

Duktig du är, blev himla bra!

Stickan!

Jättesnyggt!

Marie Bergman

Coolt! =)

G I N A ~

fint! gillar din nagelsamling :D

Josefine

Fräcka och fina naglar!

Hanna

Super snyggt! :)

Annsoh

jätte fint! :)

Emma

Skitsnygga naglar :)

Lina Fransson

hur kommer det sig att du målar med akrylfärg? är det fr att det inte torkar på samma sätt som nagellacken? det färgar inte av sig om en målar vanligt lack över va?
superfina anglar, som alltid!

Svar: akrylfärg är lättare att jobba med, det blir liksom inte 'trådigt' som nagellack blir när det håller på att torka samtidigt som man målar. det färger inte av sig men man måste låta akrylfärgen torka lite längre men när man lagt på top coat så färgar det inte av sig och då är det precis som vanligt nagellack. akrylfärg är ju också vattenlösligt så går att ta bort med vatten om man gör fel så länge det inte är något nagellack över akrylfärgen.
Julia

IDA

Underbara färger! Jättefint!

Vilma

Åååh vad fint! Du är så kreativ!

Emelie

Så fint!

IdaSandin

Du är så duktig! :)

Pauliina Larsson

vackert! längtar tillbaka till sommaren nu!

emiza

snyggt

Lina - my art & my life

guuuu vad snyggt!!

Thea

Gash vad snygga! Du är ju grym! När jag målar naglarna blir det kaos - helt seriöst!

Ida

Jätte fint!

Amanda-fotoblogg

Riktigt snyggt!

Lina

Snyggt!

ericaandersson

så sjukt snyggt!

kerstin ehrenholm

gud vad härliga naglack

Kattis

Riktigt snyggt!:)

Elina

Du skulle få göra mina naglar föralltid om du är så bra!

Sanna Andersson

superläckra !!

Miss Josefin

Snyggt!

Annster

Så fint :)

Emelie

vackert :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: