slide show

Sky full of stars

 
Jag älskar ju att måla galaxer på mina naglar och igår testade jag en ny variant inspirerad av coewless på instagram. Bilderna ger inte riktigt naglarna rättvisa förutom den första bilden, den ger lite mer rättvisa iallafall. Gillar verkligen den här färgkombinationen! ♥
milina.blogg.se

Häftigt!

mot plus

superfint! Ha en fin kväll! =)

Linnea

Sååå snyggt :-)

Henrietta Nylund

Supersnygga som vanligt! :)

KassandraPalma

wow! det där är riktigt häftigt!

Caroline

Sjukt fint!

Sara Ekman

Superfina )

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar! :)

Daniella

Supercoolt :D

Jossan

Åh va tjusigt :D

sv: Visst är den!?:)

Kattis

Läckert! Hur lång tid tar det egentligen att måla naglarna sådär?

sv: Tack så mycket!:)

Svar: tar inte så lång tid egentligen, en halvtimme kanske :)
Julia

Malin Wederberg

Wow! Så fina :D

Felicia - Modell

Superfint :)

elinasoderholm.blogg.se

Jättesnygga naglar!
Jag själv studerar till kosmetolog, så jag älskar att måla naglar! :)

Svar: vad kul! :)
Julia

Pernilla Johansson

Wow riktigt snygga :)

Brownsugar

woow snyggt!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga!!

sv: Åh, tack!!

Sanna Preifelt

Gaaah, alltså kan inte sluta bli fascinerad av din kreativitet. Får du inspiration någonstans ifrån eller är allt i ditt huvud? :) ♥

Ida Lindborg ♡

ååh så fina!

Sv: Tack så jättemycket! :D

Nelly

Oh, läckert! ^^

E m e l i e

Åh vilka fina naglar du har! :)

Annster

Fruktansvärt att djur behöver ha det så :(

Emelie

gud kan inte släppa hur grym du är!

Vendela

Åh vad fint! :)

Boel

Så vackra naglar :)

Sv: Ja gör det ^^

Sara

Åh så otroligt vackra naglar :)

anette

Hur gör man det?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: