slide show

Seashells

 
Har vart lite efter med alla nagelbilder till bloggen men nu finns alla naglar som jag vill ha med här i bloggen. Dom här målade jag förra veckan och jag gillar verkligen färgerna på dom! ♥
ɑ n n i k ɑ

SV: tack :)

Hanna

Vad fint! Shit, vad duktig du är! ;)

Svar: tack :)
Julia

Linnea

Såååå fina :-)

Linda

super coolt!:D

milina.blogg.se

åh vad fint!

G I N A ~

snygga!

Ida Lindborg ♡

åh så snyggt!

Sv: hihi tack så jättemycket!:D

Henrietta Nylund

Superfina! Du är verkligen bra på det du gör :D

Svar: tack :D
Julia

Vanessa

åh vad snyggt!!

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) och wow, vilka naglar!! Du är så himla duktig! Gör du på andra också eller bara på dig själv? :)

Svar: mest på mig själv men på vänner/familj med ibland :)
Julia

Hanna

Vad fint med snäckor :)

felicia -serier/film

Alltså hur snyggt! Så duktig du är

Svar: tack! :))
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga!

Gry

Riktigt coolt :D

Fanny

vilka fina! :D

Sofia

gud vad snyggt!!

Elin

Vilka vackra naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: