slide show

Rock at the top

 
Målade dom här naglarna igårkväll, älskar färgkombinationen! Jag använde OPI 'just beclaus' från årets julkollektion, essie 'rock at the top' från årets luxeffects kollektion och en guldig nail art tejp runt.
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Riktigt snyggt!

Talia

shit vad fint!

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar :)

Ida Lindborg ♡

Så snygga!

Sv: Tack så jättemycket! :D

Felicia - Modell

Åh vad fint :)

Daniella

Jättefint, passar till julen perfekt :)
Sv: Tacktack ^^
Kram!

Flisan

Sv: tack så mkt :D

Hanna

Vad snygga naglar :)

Linnéa

Ah, snygga <3

NICOLE

Snyggt! Längtar tills jag kommer hem sen, ska fixa i ordning mina naglar då =)

Svar: ja gör det :))
Julia

milina.blogg.se

Åh skit snyggt!

Anna

Gud vad snyggt! Färgkombinationen blev riktigt bra :)

mot plus

supersnygga naglar!!

ha en fin kväll! =)

Ida

Så fint!

Kattis

Grymt snygga naglar!:)

sv: Tackar!:)

Henrietta Nylund

Åh vad fina dom blev!

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Jäkligt snygga naglar!! :D

Fanny

Riktigt snyggt! :D

Pernilla Johansson

Snyggt... gillar jag.

Celine

Så sjukt snyggt!

Jennisbeauty

Så galet vackra och juliga! Älskar Essies "Rock at the top"! har haft det på mig heeela tiden efter jag fick det, så juligt och passar med många färger :)

Svar: tack, ja jag älskar den också :) har även den som är likadan fast silvrig som också är superfin!
Julia

Emma

Åh vad duktig du är, superfina!
Kram

Sara

Så otroligt snyggt ! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Så snyggt!

Emiza

snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: