slide show

Penguin

 
Eftersom det snöade iförrgår (allt är borta nu men ändå) så passade det ju bra att måla lite snöflingor och en pingvin på naglarna haha, gjorde dom igår.
Julia

Kan du göra en tutorial nån gång? Alla dina designer är så fina.

Svar: Kolla min fb sida :)
Julia

Amanda Jona [SPONTAN]

Pingvinen var ju verkligen hur söt som helst :)

Emma & Julia

Gud vilka fina och söta naglar :D Sjukt duktig du är!

hanna

ja men eller hur! :D
jag tror mer på träning än på produkter faktiskt ! :D

Linnéa

Idol var kasst igår - mollie & ed sheeran var dom enda höjdpunkterna <3

Fanny

Gud vad fina! :D

sv: Ja det var det jag menade även om jag kanske uttryckte mig lite konstigt. xD Hur ofta gör du om dina naglar då? :)

Svar: det beror på lite, jag tycker det är så segt ibland att göra gelénaglar så nu har jag världens utväxt, var säkert 3-4 veckor sen jag gjorde dom :p men det brukar gå ca 3 veckor mellan varje gång.
Julia

♫♪ sandra

nej vad gullig pingvin!

Clara

Så fint och vintrigt!

milina.blogg.se

snyggt! härlig blå färg :)

ericaandersson

jag dör vad nsyggt!

Henrietta Nylund

Superfina!

G I N A ~

så söta ^^

Sofia

Vad snyggt!!

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar! :)

sarah

Åh vad fina !!!

Liborius

men åh vilka fina:D

Linnéa

Haha, ja men visst är den bra - stämmer in på mig... i alla fall vissa helgdagar :)

Ida ☯ the sky under the sea

Söta! Älskar det blå lacket :)

Emma & Julia

Hur lyckas du göra så fint!? Helt otroligt :)

Svar: haha jadu, mkt träning :)
Julia

Emma

Åh så fina! Vad duktig du är! :)
Svar: Ja äntligen! :)
Nu är jag tillbaka igen, men på en ny blogg!
Kram

emma

fina

Malin Wederberg

Vad fina :D

Emmelie

Å jag dör sötdöden! Älskar pingviner :-D

Svar: jag med! :D
Julia

Sanna Preifelt

Så himla fint, du är verkligen jätteduktig. Att du får till de där små snöflingorna är beyond me!

Linn

Urnsyggt,passar att ha på julafton:D

Linnéa Alpsten

Men herregud så söta! :D Fint gjort!

Svar: tack :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: