slide show

Önskelista

 
Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig i år, känner att jag har typ allt jag vill ha och har redan fått så mycket under hösten men det här på bilden ovan hade jag inte tackat nej till! vad önskar ni er?
Linnéa

Fin önskelista där :p. Jag har inte ens börjat fundera på hur min lista ska se ut <3

sara

Måste också börja tänka på vad jag ska önska mig, har än så länge bara kommit på strumpor! ;) Det klassiska, haha! Men ska nog önska mig lite saker till huset som jag annars hade tänkt att köpa själv! :)

Sanna Preifelt

Åh, borstar och seche vite önskar jag mig också :)

jossan

Åh en önskelista måste jag göra snart jag med ja, tack för påminnelsen ;) & den där parfymen har jag, luktar ju såååå gott! :D

Life of Johanna

Hoppas du får något av det på din lista :)

Sara

PLL är så otroligt bra :)

Emma & Julia

Tänkte också lägga ut en önskelista på bloggen faktiskt! :) Bra grejer!

Sara Ekman

Nice :)

Boel

Bra önskelista :D

Henrietta Nylund

Vill också ha dom sminkborstarna! :)

milina.blogg.se

jag har ingen aning! så himla svårt det där, lättare när man var yngre!

MADDISENJ.SE

Härliga önskningar

Liborius

bra önskelista:D

Hanna

Vad många bra önskningar! Jag önskar mig inte heller så mycket i år, mest pengar :)

Emelie

Vill också ha de sminkborstarna! :)

Ida Lindborg ♡

ååh så bra önskelista! :D

Sv: jaa, det var helt sjukt nice! :D

Isabella

Vet inte riktigt heller vad jag önskar mig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: