slide show

Oktober designer

 
Några av mina naglar från oktober, vilken är eran favvis? ♥
emelie andersson

oj shit vilka fina!
jag älskar verkligen alla, men framför allt paris temat samt de med snöflingorna :D är det du som har gjort dem? :)

Svar: ja jag har gjort alla :)
Julia

Caroline

Nr 2 och 5! Men alla är sjukt fina! Du är så duktig!!

MADDISENJ.SE

Nr 6, älskar mattsvart!

Louise

Alltså såååå fina naglar!!

VERONICA - fashion blog

Helt klart nr 5! Så fina! :)

michelle bergström

Alla var ju superfina! Men mina favvisar är nr 1,2, 5 och 6 :)

S A R A

alla är så fina! kanske 6an

Life of Johanna

läckert, svårt och välja ut en för alla är fina, men nr 2 :)

- Caroline

4,5,6 var riktigt underbara :)

Sara

Alla är väldigt snygga, men måste nog säga att nummer 5 är min favorit. Passar perfekt nu när det snart är jul :)

Ida Lindborg ♡

Åh så fina! Älskar 6 :D

Therése

2,6 och 8 var mina favoriter på denna. helt klart :) .

jossan

Åh så svårt att välja när alla verkligen är SÅ fina! Men 2an & 5an - superfina! :D

sv: Ja det blev det! Recept finns uppe på min blogg nu, på köttfärspajen :D

milina.blogg.se

så jäkla svårt haha, alla är sjukt fina! men hmm.. 5!

Beatrice Johansson

6:an är nog min favorit!:)

sv: Ja, det var det:) Kramisar♥

Gina

Kan inte välja. Alla är så himla fina! Kan inte du visa hur du bygger dina naglar från grunden?

Svar: nää det tänker jag inte för outbildade ska egentligen inte hålla på med det :p
Julia

MATILDA

1 och 5! :D

Sara Ekman

Så snygga allihopa, men nr 4 är min favorit :)

emelie andersson

sv: okej, riktigt duktigt :)
fattar dock inte hur du kan!

Emmelie

Jösses så duktig du är! Svårt att välja en när alla är så fina, men nr. två var väldigt coola tycker jag som gillar djurmönstrat! :-D

Svar: tack :D
Julia

Karin

Alla är jättefina men 3 är så söt (även fast jag inte tycker om spindlar).

Ida Eriksson

Herregud vad duktig du är! Nummer 1 och 5 är nog mina favoriter.

Olivia

Alla är så fina, shittt!

Jennifer

Åh gillar nummer 2 !! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: