slide show

Meet me under the stars

bilderna är tagna i min egengjorda lightbox.
 
Redan första gången jag såg bilder på china glaze julkollektion så fastnade jag för det här lacket och visste direkt att jag behövde den i min samling så jag var rätt ivrig och ville testa den på en gång idag. Jag tycker den är superfin verkligen, bilderna ger den inte rättvisa utan jag tyckte inte det silvriga glittret syndes lika mycket irl, det ser nästan ut som att det tar över det svarta men så är det inte, den första bilden visar lite mer hur den ser ut egentligen.
 
formulan var bra, första lagret var väldigt genomskinligt men med 2 lager till+top coat blev det perfekt. Vad tycker ni om färgen?
Ida

Så fint!

Celine

Shit så snyggt lack alltså!

- Caroline

Sjukt snyggt!!

Pernilla Johansson

Wow den var snygg, gillar den...

Frida

Supersnyggt nagellack!

Linnéa

Åh, jul & nyårsfeeling :p

Jennifer

Det va rikigt snyggt! :D

Emma & Julia

Åh vad fint! :)

Sara Ekman

fint :)

Felicia - Modell

Snyggt :)

Sofia

gud vad snyggt!!

Sofia

Visst är den :D

Sussi

Skitsnygg verkligen.

Elin

Sjukt snygg färg!

Caroline

Otroligt snyggt! :D

Malin Wederberg

Snyggt lack!

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: