slide show

Define good...

 
Sitter på ett tåg mot Västerås just nu lite spontant sådär, ska möta upp Elin och så ska vi hitta på nåt kul! Här ovan kan ni iallafall se ett till lack från china glaze julkollektion, en superfin skimrande röd färg! ❤️
Kimmey ~ Kung varje dag

Den röda färgen var riktigt snygg!

sv: Ja, det är det verkligen!

Linnea

Åh, jag måste hålla utkik efter den julkollektionen <3

Caroline

SÅ FINA! Du är så himla duktig!

linneakask.blogg.se

snyggt!

♫♪ sandra

härlig röd färg!

Petra Johansson

Väldigt snyggt nagellack :D

Sara

Åh sådana naglar vill jag ha nu till jul :)

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, det var jättemysigt:) och jag dööör vilken snygg färg! Första bilden är precis så som jag alltid velat ha mina naglar men typ aldrig lyckats få.. det där lacket ska jag verkligen köpa! :D

Svar: jaa gör det! :D
Julia

Johanna

Snyggt!

K- S

Vad du är duktig på att måla naglarna, blir så fint.

Olivia

Åh, underbar design, så julig!

milina.blogg.se

snyggt!

Kattis

Kul med en spontantripp!:) snygg nyans...vart kan man köpa det märket?

sv: Tackar, inte svårt att få söta bilder på katterna! :P

Svar: eleven.se bl.a :)
Julia

Henrietta Nylund

Åh vad fint!

Boel

Shit vad fina :D

Sv: Väldigt :)

Sara Ekman

så juligt o fint :)

Denise

Åh skitsnyggt!

Jossan

Väldigt elegant & snyggt gjort :D

sv: Ellerhur, alltid bra att önska sig till julklapp ;)

Life of Johanna

Hoppas ni fick det trevligt :)

Malin Wederberg

Snyggt!

Emelie

Så fint!!

Pernilla Johansson

Den färgen var ju riktigt snygg, att jag missade den :)

Ida ☯ the sky under the sea

Älskar det! Basfärgen är ju helt underbar bara den:)

Amanda

snygga!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: