slide show

5 favoritlack

Det var inte lätt att välja ut 5 st av alla nagellack som jag har, de 2 första var givna favoriter och visste direkt att dom skulle hamna med på listan men sen fick jag bläddra igenom flera mappar flera gånger haha.
 
1. China Glaze - Capacity to see beyond ↑
China Glaze - Shell-o (bilden ger inte riktigt färgen rättvisa den är lite neon korall/rosa irl) ↑
OPI - Miss piggys big number
OPI - Angel with a leadfoot (vilket vitt lack som helst funkar såklart) ↑
China Glaze - Pink voltage
 
Har ni någon favorit bland dessa?
Emelie

sv: ja det är väldigt fint! :)

Marlene S.R

alla var fina!:)

Linnéa

Snygga lack, det vita har jag med <3

Emma & Julia

Säger det igen, du är fantastiskt duktig! :)

sv: Jaa, riktigt gott :)

milina.blogg.se

dör för den första blåa! så sjukt fin färg :)

Ida

Älskar den blå från OPI, himla fin! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina alla, men jag säger vitt och det sista rosa:)

Kimmey ~ Kung varje dag

Så fina färger!

VERONICA - fashion blog

Gillar de blåa naglarna väldigt mycket!! :) Kram tjejen!

Life of Johanna

Förstår det är svårt och välja ut fem :)

Tack, idag känns allt bättre.

Sara Ekman

Härliga bilder :)

- Caroline

Älskar det vita!

Pia

Det korallfärgade och det vita gillar jag! :)

Bettan

Sjukt snygga naglar, speciellt de mörkblå! Fina bilder också
Vad har du kamera och använder du objektiv? Hur ställer du in kameran?
Ursäkta alla frågor men mina bilder blir inte hälften så bra som dina.

Kolla gärna in mina bilder och säg vad som är felet.

http://begagnatnytt.blogg.se/?tmp=411158

/Bettan

Svar: jag har en nikon systemkamera och ställer inte in några inställningar, kör bara på auto :)
Julia

Sara

Alla hade härliga färger, men alltså den sista bilden OMG :)

Boel

Åh så fint!

Sv: Okej, tack för tipset :)

Gina

dom rosa! :3

Sara

Så läckert!

Henrietta Nylund

Älskar färgen på nummer två och fyra!

Merima

Satan vad snygga!

Emelie

Så snygga!

jossan

Jag tycker att det första eller det andra lacket var jättefräcka färger :D

Emmelie

Jag gillar miss piggt från OPI, har nämligen det själv också ;-). Gillar det under vinter och hösten.

Celine

De två första färgerna alltså! <3

Olivia

så läckert!

Nelly

Så härliga färger ^^ Är särskilt förtjust i den midnattsblåa :3

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir:) och vilka snygga lack! Det vita är nog min favorit, svårt att få vitt lack att bli snyggt men det där var galet fint! :D

Karin

Kan inte välja, alla är såå fina :)

Fani

Alla var superfina och gillar längden och formen på naglarna :) Det blåa metallic från OPI var dock min favorit. Gillar OPIs lack, de har så många fina och så torkar de fort och håller länge :)

Svar: ja OPI är så bra verkligen :)
Julia

Malin Wederberg

Fina färger :)

Ida Lindborg ♡

ååh snyggt! :D

fashion

SUper snyggt som vanligt!! :D

ericaandersson

så snyggt! älskar färgen shell-o!

Beatrice Johansson

Älskar typ alla!:)

sv: Tack så mycket!:) Kramisar♥

Maja

Helt underbart fina naglar!! Jag gillar dom vita mest, super snyggt!!

Emma

Så otroligt fina färger allihopa! Det vita lacket var helt i min smak!
Svar: Tack snälla!
Kram

Ida ☯ the sky under the sea

Underbara färger! Älskar det turkosa och det blå!!

Sanna Preifelt

Wow vilka härliga färger :)
Jag blir sugen på det vita!

Linnéa Alpsten

Så sjuuuukt fina!

Amanda Jönsson

Den första var sjukt fin!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: