slide show

T-shirts @ivyrevel

Kolla in dom här topparna från ivyrevel, så enkla och fina! mina favoriter är den med rosa molnen, tigerstrecken och så den gråa med NY's skyline, funderar på att kanske klicka hem någon av dom. vilken gillar ni mest? ♥
OLIVIA

Så snygga,älskar den till vänster :D

sv: åh ja gör de :D
kram♥

sara

Så snygga, gillar den andra mest! :)

Veronica

Så snygga!

Linnéa

Enkla, men supersnygga :p

Kimmey ~ Kung varje dag

Så fina!

emiza

min favorit är den med tiger :

Karin

Sv: Jo det är en rätt bra morgonrutin tycker jag :) går upp tidigt så jag inte ska behöva stressa, mår dåligt hela dagen annars. Då är jag hellre lite trött på kvällen :)

Nathalie Tegelstam

Så snygga, älskar dessa :) kram

anna

himla fina! :)

maria at inredningsvis

WOWWW vilken härlig sommar inspiration och snygg modell haha :) mysig blogg

Ny post ute...härliga sommargardiner inspiration :)

Ha en kanonvecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it\\\'s, Swedish for decor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: