slide show

Strawberries & champagne

 
Fick den här underbara misten från min syster igår! den luktar superfräscht, precis som alla andra VS grejer gör. ♥
Victoria

Trevlig helg :)

Svar: Desamma :)
Julia

Caroline

VS luktar så gott :D fast får så ont i huvudet av parfym så kan inte använda det :(

Svar: vad tråkigt :/
Julia

anna

åh, kan tänka mig att den doftar helt underbart!

Svar: det gör den! :)
Julia

Sara

åh god!

sara

luktar så gott! :)

Hanna

Vad roligt med lite nytt :)

OLIVIA

har den med, super gott :D

sv: hihi tack :D
kram♡

Nathalie Tegelstam

Älskar den, luktar så gott :) kram

Jennisbeauty

Vilken snäll syster! Den där luktar sååå gott!

V I L M A L A ♔

ÅHH Den är så himla udnerbar, vill ha den gånger en miljon!!! kram

blondie

oh den luktar sjukt goottt.fin blogg

Sara Ekman

Den är god :)

Josephine

En av mina favoriter :)

Julia

Åh, jag hade tänkt belöna mig själv med en sån här efter att jag överlevt mina tentor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: