slide show

Sthlm

Har varit i stockholm idag och shoppat lite med mamma, fick med mig en massa fint så jag är nöjd! gick upp ganska tidigt och har gått runt en del idag så är rätt trött så jag ska slå på nån film eller serie snart och ha en myskväll. bilder på det jag köpt kommer senare! ♥
 
 
tre bilder från idag. jag måååste ha nagellacksdekorationerna från kosta boda, så är det bara!
GoForFit

Mums! :)

vvanja.blogg.se

ser gott ut :D

Linnea

Hihi, ja hon är verkligen världens sötaste vovve <3

Härliga bilder :)

VERONICA - modeblogg

Vilken härlig dag och härliga bilder! :) Underbart! Förstår att du vill ha dem, så snyggt ju!! Så du! Ha en fantastisk fin kväll! Kramkram

Sara Ekman

Den rosa nagellacksskulpturen från Kosta Boda har jag, och även de rosa läpparna och det rosa läppstiftet. Sååå fina! :)

Svar: åh vill verkligen ha dom! :)
Julia

MATILDAS

gott :D

Linn

Vad gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: