slide show

Sthlm shopping - del 2

Veronica

Fina inköp :)

Felicia - Modell

Fint :)

Matilda Wikblom

Så mkt fint!

VERONICA - modeblogg

Jag totalt älskar toppen och nagellacket tillsammans, sååå perfektion till sommaren :) Bikinin står för sig själv och är hur läcker som helst! Ha en fantastisk och helt underbar kväll fina du, kramar!

Silke

älskar blusen/tröjan whatever :)

Nathalie Tegelstam

Så snygg shopping, verkligen supersnygg :)kramkram

☆Joanna☆

svar: ja verkligen!

MALIN

den översta toppen var jättefin! vart köpte du den någonstans? :) x

Svar: H&M :)
Julia

Kelly

Vilka fina saker :D

Clara

Spetstoppen var riktigt söt!

Josephine

Fina saker :)

Sara Ekman

snyggt :)

Hanna

Vad fina saker! :)

Linnéa

Gud sååå mycket snygg shopping <3

Johanna

Fina grejer! Älskar toppen! Kram

Nelly

Så roligt med shopping och vilka fina saker du fick tag på :)

Hanna Karlsson

Åh vart kommer linnet ifrån? Superfint! :D

Svar: H&M :)
Julia

V I L M A L A ♔

Åhh babylips och fina kläder :DD

MATILDAS

fina saker :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh, älskar bikinin!

Svar: jag med! :D
Julia

Boel

Härliga med nytt :D

Sv: Ja, det ska bli skit kul!

♫♪ sandra

snyggt!

Emma Ekstén

Jag har en topp som är mycket lik den, men min har ingen dragkedja där bak :)

Ida - foto & häst

så fina inköp! :)

sara

kul med lite nytt :)

Agnes

älskar bikinin :)

Linnea

Toppen var supersnygg! Jag gillade även bikinin. Good taste gurl!

Celine

Så söta saker!

Linn

Söt topp och bikni!

sera -

Sjukt fina saker, älskar linnet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: