slide show

Same flag different colors

 
Testade att göra USA's flagga med ljusrosa och ljusblått idag istället och jag gillar verkligen den färgkombinationen och eftersom jag älskar att måla den amerikanska flaggan på mina naglar så lär jag göra det fler gånger med dom här färgerna tillsammans. ♥ like it?
carina

Åh så fina! :)

Linnéa

Åhå, vilka fina <3

Hanna

Vad snyggt när färgerna var lite pastelliga! :)

MALIN

du är GRYM! tappar hakan så duktig du är!

Svar: åh tack:D
Julia

Felicia - Modell

Wow vad häftigt :)

Sara Ekman

fint :)

Anita

Så fint

anna

himla fint :)

Natalie

Snyggt!

sara

Såå snyggt!

OLIVIA

så fint :D

sv. åh jaa :D
kram♡

♫♪ sandra

snyggt!

Johanna - A dream as a model ♥

I like it :)

Matilda Wikblom

åh grymt snyggt!!

Matilda

Men så snyggt, träning ger verkligen färdighet^^(säkertsagt det innan^^)

Svar: jo så är det ju :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: