slide show

Rose of light

 
Såhär ser mitt andra lack från OPI's glitterkollektion ut, färgen heter rose of light och har en roséglittrig bas med lite större glitterflakes i också. jag använde först isadoras 'peel of base' och sen två rätt tunna lager med OPI 'sweet memories', ett lager med glitterlacket och avslutade som alltid med seche vites snabbtorkande topcoat. gillar ni det? ♥
Matilda Wikblom

så fint med ljusa naglar :)

Camilla

Superfint! :)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Snygga :D

svar: Ah den är verkligen sjukt bra :)

Ebba ♥

Så fint!

Sv: Jag också hihi! Kramkram ♥

JuliaJ

Underbart resultat :)

Linnéa

Åh, sånna naglar vill jag ha <3

Nathalie Tegelstam

Älskar glitter och beige tillsammans, så snyggt :) kram

Signe Andersson

Skitsnyggt! OPI är helt otroligt! Kramkram :)

Svar: tack, ja verkligen! :) kram
Julia

Veronica

Så snyggt!

Nathalie

Snyggt!!

Emelie

Så snyggt!!

Ida ☯ the sky under the sea

Väldigt fint och skirt sådär :)

Mikxki

Riktigt snygga naglar :)

Isadora

Love it! :)

Tess

Grymt snyggt! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: