slide show

Recreation

 
Gjorde ett par likadana naglar i höstas men ville göra dom igen för det är så kul att måla dom! gillar ni naglarna? jag använde 'shell-o' från CG och 'alpine snow' från OPI. ♥
Linnea

Såååå himla söta <3

juliaa

Inspirerande blogg och jätte fina naglar har jag sett lite här och var :D

Svar: tack :D
Julia

ELIN

vad fint!

Jennisbeauty

Så grymt snygga naglar!! Är china glaze ett bra märke enligt dig? funderar på att köpa några sådana lack, deras färger är för härliga! :)

Svar: jag tycker CG är bra, självklart finns de några lack som inte är bra (t.ex den på bilden får man måla typ 5 lager med..) men dom flesta är bra och borsten är grym! :)
Julia

Nathalie Tegelstam

Såå snygga, älskar färgerna. Perfekta till solen och värmen :) kram

Annika

Snygga naglar!

Celine

Så fina naglar! Som vanligt

VERONICA - modeblogg

Men så fina naglar, förstår inte att jag fortfarnade blir så förvånad när du är så duktig! Men de blir sååå fina ju! :) Hoppas du fått en bra start på veckan och får en fin måndagskväll! Kram

Isadora

Wow, så snygga! Kan du inte fixa mina naglar någon dag? haha

Svar: haha jo om jag kunde det så ;)
Julia

Boel

Snygga :D

Johanna - A dream as a model ♥

fint ju :D

Hanna Karlsson

Så fina! :D

Lisette Kepp

så underbara dom är. Väldigt söta.

Linn

Söta naglar,du är så duktig och har verkigen fastnat för din blogg! :D

Svar: tack, kul att höra :D
Julia

Linnéa Elisabeth Johansson

Alltså WOW så snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: