slide show

Pink wanties

 
Lite fina saker från VS pink, jag älskar 86 linnet, bikinitoppen och iphoneskalet men de andra sakerna skulle ju inte sitta helt fel de heller. hittar ni något som ni gillar? ♥
nattstad.se/fridamarias

Fint collage :)

Emma

Åh så mycket fint! :)
Svar: Tack snälla! :)
Kram

Linnéa

Åh, man vill shoppa hur mycket pink-prylar som helst <3

Caroline Tano

Älskar allt! Ska nog köpa med mig en del när jag åker till london i höst. Kram

MALIN

jättefina grejer, älskar PINK! vill så himla gärna shoppa loss i deras butik......

felicia

hej. jag undrar bara var en nagelterapeut gör för något?:)

Svar: en nagelterapeut gör naglar :) med utbildning då!
Julia

Sofia

Tack!
Vad fina :)

Nathalie Tegelstam

ååh, ge mig!! kram

Victoria

åh så fint! intresserad av ett bloglovinbyte? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: