slide show

Peonies and park ave

 
Såhär ser CG lacket ut som jag fick i paketet igår, älskar den! det var lite svårt att fånga färgen på bild men typ såhär ser den iallafall ut. formulan är okej, man får ha lite tålamod för den torkar så fort så när man målar på nästa lager följer det första med och det kan bli lite ojämnt men seche vite jämnar ut det. har märkt att CG ofta har det problemet men det är ändå lugnt för jag älskar deras borste, den är rätt liten men lätt att måla med vid nagelbandet och det är en av anledningarna till att jag gillar china glaze. ♥
Mikaelas tårtor och bakverk

Tusen tack snälla du! Fin färg på nagellacket:)

Sara Emilia

Åh vad snyggt :)

felicia - film/serier

fin färg

Life of Johanna

Underbar färg och vilka fina naglar du har :)

Svar: tack! :))
Julia

Linnéa

Riktigt riktigt snyggt <3

anna

himla fin färg :)

Vanessa

Åh vad snyggt! Älskar färgen :D

Johanna

Åh så snygga! Kram

Hanna

Snygg färg! :)
Sv: Ja, verkligen! :)

Nathalie Tegelstam

Vilken jättefin färg, så perfekt till sommaren måste jag säga :) kramkram

Sara Ekman

fin färg :)

♫♪ sandra

nice färg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: