slide show

Paket x2

 
Idag fick jag hem två st paket, ett från kicks och det andra från gina. jag tror nog att ni kan gissa vad som ligger i det från kicks, det börjar på O och slutar på I och har en bokstav i mitten hehe. ni ska iallafall få se innehållet senare.
VERONICA - modeblogg

Men så kul med paket! Även om man vet vad man beställt är det alltid lika kul och spännande att öppna haha :) Längtar tills man får se innehållet! Ha en fin fredag kära du, kramkram!

Johanna

nice ;)

Josephine - Living in London

Haha, åh jag älskar att beställa hem nagellack :D

Svar: Jag med :D
Julia

milina.blogg.se

nice!

Linnéa

Hihi, gissar på O.P.I <3
Ska bli spännande att se :P

♫♪ sandra

alltid kul med paket!

Mikaela♥

Haha, älskar OPI helt klart värt sitt pris!

Svar: Ja eller hur! :)
Julia

anna

kul med paket :)

Maja Alshorn

åå jag älskar att få paket! :D <3

Anita

Trevligt ! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: