slide show

OPI+Coca cola

 
I mitten av juni släpps OPI's kollektion som dom gjort tillsammans med coca cola. jag tycker inte färgerna känns så roliga nu till sommaren men fina är dom ju! ska kolla på 'coca cola red' och 'today I accomplished zero' när jag är i USA. har ni någon favorit bland de här?
Catrine

today i accomplished zero är ju underbar:D

Linnea

Cool kollektion, fast som du sa - inte så kul till sommaren... Gillar mer pastellooken <3

Josephine

åh! Jag måste verkligen köpa det glittriga haha :D

Nathalie Tegelstam

vad roligt, ser fram emot de :) kram

ISABELLI.SE

Det vita, röda och rosa var fint! :) Men lite skumt samarbete.... Coca cola och ett nagellacksmärke. Hehe, man slutar aldrig förvånas!

Svar: haha ja eller hur! men OPI har gjort massor med samarbeten med olika märken :)
Julia

Clara

Sant, som sommarfärger är de inte så roliga men fina är de! Gillade "coca cola red" "Orange your fantastic" och "Sorry Im Fizzy today"

Svar: ja dom är fina men det känns nästan som en höstkollektion haha :)
Julia

Felicia

Nej vad coolt!

puss

Ida ☯ the sky under the sea

Jag älskar Coca Cola och tycker det var många fina färger, exited :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: