slide show

O.P.I spotlight on glitter

 
Här är mina ursnygga nagellack som låg i paketet från kicks. jag har redan hunnit testa blush hour och jag kan säga såhär: den är så.himla.fin!! helt klart en 10 poängare. bilder med dom på naglarna kommer såklart lite senare, förbered er på en riktig bildbomb med blush hour. ♥
VERONICA - modeblogg

Åh glitter som är så fantastiskt fin! Åh så snyggt, älskar glitter alla dagar på året alla tider på dygnet :) Så snyggt! Ha en superduper grym lördag, kramkram!

Josephine - Living in London

Gud så fina!! :D

Aida

Åh så fina!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Snygga. :)

Linnea

Grymt snygga färger där <3

Felicia - Modell

Fina :)

The Revolt

Väldigt fin färg på nagellacket. Den rosa tyckte jag om mest ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: