slide show

On my walls

 
Jag älskar min hjärtformade nagellackshylla som jag har på väggen, tavlorna på NY och så mina fina diplom. ska snart byta ut en tavla mot en annan med new york motiv på som jag tror passar bättre, får se hur det blir. men man ser ju direkt vad jag gillar när man kommer in till mitt rum iallafall haha.
Nathalie Tegelstam

Supersnyggt :) Perfekt att ha på väggarna!

anna

älskar också den hjärtformade hyllan :)

Matilda Wikblom

så fint du har det!

VERONICA - modeblogg

Håller mer, jag älskar den hjärtformade! Så fin, skulle verkligen vilja ha en sån med. Snacka om att piffa upp rummet! :) Ha en fantastisk kväll, kramar fina du!

V I L M A L A ♔

ÅHH älskar hyllan omg :DD

Alice

grymt fin nagellacks hylla! vart kommer den ifrån?

Svar: åhlens :)
Julia

Linn

Fina tavlor,men förresten kan inte du göra ett inlägg om bra nagellacks märken och skriva vad du tycker om varje som du har testat. Ser att du har många och vill gärna få råd om det :D

Svar: jo det kan jag göra! :)
Julia

Clara

Vilken söt hylla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: