slide show

Life gave me lemons

 
Testade mitt nya nagellack från OPI idag som kommer från neonkollektionen. först målade jag ett lager med ett vitt lack, i den här kollektionen finns det ett speciellt baslack som heter 'put a coat on!' som man ska använda innan man målar med själva neonlacket för att färgen ska lysa men eftersom ett vanligt vitt lack funkar lika bra så tog jag det istället. det syns inte så bra på bilderna men i verkligheten lyser dom verkligen, supercoolt!
☆Joanna☆

så snyggt, är det dina egna naglar förresten?

Svar: nej dom är förlängda med gelé :)
Julia

Sofia

men vilken ball färg!!

V I L M A L A ♔

OMG vad snyggt!! :DD

Mikxki

Riktigt snygg färg :)

Amanda [SPONTAN]

Riktigt läcker färg :)

vanja

oj vad snyggt :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så snygg färg!

Isadora

Vilken cool färg! :)

Nathalie Tegelstam

Riktigt snygga naglar, älskar färgen :) kramkram

Linnea

Wow, sååå sjukt snygg färg <3

Emelie

så snygga!

Vanessa

Så snyggt! Älskar färgen ;)

Linda

super snyggt

Josephine

Läcker färg!

Ida

vad häftigt!

MALIN

skitsnygg färg, speciellt nu till en solbränd kropp i sommar!

kaffehörnan

Vilka underbara naglar

anna

cool färg!!

sara

Läcker färg!

Lisette Kepp

Kan tänka mig detta när man är lite brun faktiskt. :)

Svar: ja då lär det vara hur coolt som helst! :)
Julia

Sara Ekman

så snyggt! :)

Veronica

Så snygg färg!

Sara

ååh tack söta du :)

Celine

Åh så snyggt!

Ida ☯ the sky under the sea

Superfint! Skulle vara coolt att se IRL så kanske får köpa :)

Blir förresten sjukt avis på din kommande NY resa (såg i menyn haha)!!

Svar: ja du får gå till kicks och kolla :)haha ja jag längtar så till det! :')
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: