slide show

Golden leo

 
Och så blev det djurmönstrat igen haha! målade iallafall dom här naglarna igår, gillar ni dom?
Emelie

snyggt!

Linnea

Ah, tjusiga <3

Melina

Snyggt! :)

MALIN

grymt snygga naglar! du är så himla duktig!!!!

linah

så fint:D!!

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Åh va snyggt!! :D

♫♪ sandra

- tack så mycket :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Själv har jag börjat gilla grönt mer och mer, men det finns vissa nyanser jag inte vill ha.

Josephine

Snyggt!

Katta

Super snyggt!

Emilia Sjödin

jättefina naglar! Vill du göra ett bloglovin byte med mig? :)

OLIVIA

Så fina!
kram♡

Ida - foto & häst

åh så snyggt!! :D

Linnéa Elisabeth Johansson

Oj gud vad fint! Riktigt pilligt kan jag tänka mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: