slide show

Everyday pictures

 
Lite blandade vardagsbilder som jag tagit!
sara

härliga Bilder :)

Isabelle

Fina bilder!

MALIN

haha ska visa bilden på dina nagellack för min mamma, då slutar hon nog klaga på att jag har många ;)

Svar: hahah gör det ;)
Julia

Annika

SV: tack så mycket :)

Emma Broberg

så himla fina bilder!! den där glassen ser inte dum ut heller :D

Catrine

så söt katt:) fina bilder!

Julia

Hoppas du haft en underbar onsdag. Kram

Felicia - Modell

Härliga bilder :)

vanja

vad god glassen såg ut :)

Felicia

en MASSA nagellack, jag rensade bland mina härmodagen, slängde en del gamla, och sen helt glaet hur länge vissa håller!

puss

Svar: jaa jag testade ett 3 år gammalt OPI lack idag som fortfarande är som ny :)
Julia

Sofia

fina :D

Sofia

Ja visst är de :D

emiza

fina bilder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: