slide show

Empire state building

 
Köpte nyss biljetter upp till 86:e våningen i empire state building, man kan ju såklart köpa på plats också men vill inte stå och köa (vi får ändå göra det men vi behöver inte stå och köa till biljettkassan iallafall så det kommer inte ta lika lång tid) så vi fixade det här hemma istället. jag har ju redan varit i empire en gång, då var det dock på morgonen så nu vill jag upp precis innan solnedgången. kommer bli så kul, älskar utsikten därifrån! ♥♥
MALIN

jag har också varit däruppe en gång, SÅ häftigt! när åker ni till NY? :)

Svar: jaa verkligen! 1a juli :)
Julia

Johanna - A dream as a model ♥

Kul :D

Linnea

Wow, coolt <3

Mikaelas tårtor och bakverk

Vad kul med New York! Hade också velat åka dit nångång.

Boel

Gud vad häftigt :D

Sv: Väldigt ^^

Life of Johanna

oh härligt, vill med åka dit :)

Catrine

drömmen ju!!:D

Matilda Wikblom

åh vill också!

Emma Broberg

åhh vill också!! längtar så tills jag ska till new york :D

Isabelle

Åh vad häftigt!

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, vill också

anna

åh, vill också dit någon gång :)

Linn

Åh vad kul och häftigt när det är så högt upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: