slide show

BLUSH HOUR

 
Kolla in det här suuuperfina lacket, det är absolut en av mina nya favoriter i samlingen (det tycker jag ju alltid iförsig när jag köpt ett nytt haha men gillar verkligen den här lite extra) och jag vill typ aldrig ta bort det. jag lackade iallafall först på med ett lager med OPI 'kiss me on my tulips' och egentligen behövs det ingen färg under för det här glittriga täcker bra ändå. gillar ni den lika mycket som jag? ♥
Sara Ekman

Superfint, vill också ha det glitterlacket!! :)

Svar: köp det, lovar att du inte blir besviken :D
Julia

The Revolt

Det va det nagellacket jag tyckte bäst om! XD det blev skit fint haha xD

Svar: ja den är så fiiin! :)
Julia

Isadora

Gosh vad snyggt! Vill ha dina naglar!!

Emelie Andersson

Åh vad fina! :)

MATILDA

så snygga :D

Emelie

Snygga! :D

Josephine - Living in London

Älskar färgerna! :D

Anita

Snyggt! :D

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla snyggt!:D

sv: oki, tack:) Kramisar♥

Caroline

så snyggt!! min favoritfärg!

♫♪ sandra

åh snyggt!

Hanna

Vad snyggt! Super fin rosa färg :)

Hanna Karlsson

Ååh vad snyggt! :D

Anonym

Åh riktigt snyggt!

Matilda Wikblom

himla fint!

Celine

Så snyggt! Som vanligt haha :)

Svar: tack!! :)
Julia

Felicia - Modell

Åh vad fint :)

Rebecka

Så fina !

Ida ☯ the sky under the sea

Åhhh, helt underbart ju! Älskar det!

Svar: ja, jag med! :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: