slide show

4th of july in NYC

 
Jag ska ju fira 4th of july när jag är i NY och det ska verkligen bli så sjukt kul, ser verkligen framemot det! amerikanarna vet verkligen hur man ska fira sin nationaldag så det kommer bli galet. i år kommer macys fyrverkerier vara på east river (brooklyn sidan) så om det är fint väder (hoppas!!) ska vi hänga i brooklyn under dagen, typ äta glass på brooklyn ice cream factory och gå över manhattan/brooklyn broarna för att få en bra plats till kvällen. LÄNGTAR! lägger självklart upp bilder sen om jag lyckas ta några som blir bra.
Josephine

Åh, så kul!

Emma

Åh vad häftigt, ser fram emot att få se bilder därifrån! :)
Svar: Jaha, då kanske de är värda ett försök? :)
Kram

Hanna

Vad roligt det låter! :D

Johanna - A dream as a model ♥

Kul :D

Nathalie Tegelstam

Vilka härliga bilder, vill verkligen åka dit :) kram

Emelie

ohh så härligt!! ser fram emot att se alla bilder!=)

Linnéa

Mäktiga bilder där, hade varit coolt att se IRL :P

Annie

Åh, vad fina bilder.
Är du sugen på att jag ett länkbyte?
Mejla mig i så fall :)

Kram

Sara Ekman

Såååå kul att fira 4th of July i USA, de går bananas :D

Svar: Jaa jag har märkt de :D
Julia

Nathalie

Riktigt avis på dig!

Emelie

Åh vad roligt!! :D

V I L M A L A ♔

Åh vad kul :D

Linn

Åh vad kul,spännande att se hur de firar :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt att du ska iväg till USA igen:) Jag är riktigt avis!

Svar: ja det ska bli så kul :):)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: