slide show

140531

 
såhär såg jag ut igår, nästan allt är nytt!
 
Sorrrry för dålig update, jag gör mitt bästa men tiden räcker inte riktigt till. igår var jag med en vän på stan typ hela dagen, lyckades få med några fina saker som jag kan visa senare. sen tänkte vi gå till en uteservering på kvällen men det var så tråkigt väder (10 grader och regn, svensk sommar!) och idag verkar det bli regn igen så vi får ta det en annan helg när det är fint och varmt ute.
Bella

snygg outfit!

Lydia Elstig

Fin outfit!

Amanda

Riktigt snygg outfit, var har du köpt tröjan?
Kram

Julia

Härligt med nytt!

Anonym

wow byxorna sitter snygg på dig. varifrån?kram

Svar: bikbok :)
Julia

Emelie

Snyggt! :D

MADDISENJ.SE

Snyggt!

johanna

snygg outfit :D

Men jag har en liten fråga, hihi. Vart fixar du dina naglar, dvs i vilken stad? Har du någon stad / något ställe som gör bra men ändå inte så dyra naglar? :)

Svar: jag gör mina naglar själv, är utbildad :) tycker inte du ska gå till nåt ställe som gör billiga naglar, kvalitén blir bara sämre då.
Julia

Linnea

Sååå snyggt <3
Här regnar det med :/

Mikaelas tårtor och bakverk

Helt klart!:)

OLIVIA

så fint :D

sv: ja verkligen :D
kram♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: