slide show

Yesterdays

 
Såhär såg jag ut igår, hade på mig min nya mysiga tröja! ♥
Michelle

Snyggt, tröjan var snygg på!! :)

sv: Tusen tack, fina du! :)

Emma

Supersnygg outfit! :) Tröjan ser jätteskön ut! :)
Svar: Tack fina du! :)
Kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jag tycker att OPI's matta överlack är det bästa av dem jag testat!

Svar: Samma här :)
Julia

Ida Gratte

Fin tröja :)



sv: haha, dom är sjuka men bra ;)

Julia T

Så snygg outfit! fina du :)

Amanda

Snyggt!

Amanda Johansson

Superfin tröja!!

Liza

Sjukt snygg tröja! Vart kommer den ifrån? :)
Kram♥

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt :D

Linnéa

Fint <3

Jag hoppas att kommer imon, skulle ta 3-5 dagar :p

Nathalie Tegelstam

Snygg outfit, älskar tröjan! :) kram

Mirjam Wallmark

Åh vad fin tröja!
sv- Okej, vilka färger/toner?:)

kram

Svar: alla möjliga färger haha, brunt, blondt/blonda slingor osv :)
Julia

Sanna Preifelt

Supersnyggt, och my god vad mkt VS-grejer du har ;P

Svar: haha ja jag samlar (använder dom varje dag dock) på VS grejer men har inte tänkt köpa nå mer innan jag åker till USA :p
Julia

Jen

Så fint!!

Emma Broberg

superduper fin tröja! :D ha det bra, kramis. <3

anna

snyggt :)

Sanna

Snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: