slide show

OPI hand & body lotion

 
Måste bara tipsa er om denna handkräm/body lotion från OPI. beställde den från eleven.se samtidigt som jag beställde OPI lacken, det finns större förpackningar och såklart även fler dofter att välja mellan men den här luktar så himla fräscht. brukar smörja in händerna (och nagelbanden!) innan jag lägger mig och den går in i huden på en gång, jättebra verkligen. ni hittar den HÄR! ♥
V I L M A L A ♔

wow sjukt bra tips!tack kram <3

Michelle

Bra tips! :)

sv: Ja, du passar så fint i det!! :)

Rebecca

Bra tips :)

Julia

den där ska jag kolla upp =) bra tips!

Svar: ja gör det, kul att du gillade det :)
Julia

Linnéa

Åh, jag är verkligen på jakt efter en sån kräm, grymt bra tips <3

Svar: testa den här då, du lär inte bli besviken :D
Julia

Nathalie Tegelstam

åh denna måste jag testa :) kram

Svar: ja gör det! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: