slide show

OPI brazil collection - part 2

Här är del 2 med mina OPI brazil lack, trodde aldrig att det skulle ta mer än 2 veckor för mig att swatcha alla, jag hade tänkt att det skulle gå på några dagar bara haha men det är inte så lätt att fota naglarna i dagsljus när man knappt är hemma om dagarna. HÄR hittar ni del 1.
 
Red Hot Rio -det ser ut att vara lite skimmer i det här lacket men det är det inte, det är bara min gelé som syns igenom. jag älskar den här iallafall, den är liksom inte klarröd och inte mörkröd utan en perfekt nyans däremellan.
 
 
Next Stop…The Bikini Zone - använde ett mörklila lack under för att få fram färgen mer, den täcker rätt dåligt annars och glittret/skimret syns mer då. den skiftar i någon slags guldig nyans och för att vara en lila färg (hatar lila annars) så var den rätt så fin.
 
 
 Live.Love.Carnaval - bilderna ger inte färgen rättvisa utan den är mer neonkorallfärgad irl, gillar den verkligen! känns som ett perfekt lack nu till våren.

 
Where Did Suzi's Man-go? - innan jag hade sett naglarna i dagsljus hade jag lite svårt för den här färgen men nu gillar jag den och tror att den kommer bli superfin i sommar till brunbrända händer. 
 
 
vilken är eran favorit?
 
Såå nu har jag testat alla 8 lack som jag köpte från den här kollektionen (finns 12 st sammanlagt+4st mini liquid sands men kände inte att jag behövde de andra) och jag gillar verkligen alla, dom är lätta att måla med, täcker bra och som vanligt har OPI lyckats väldigt bra med namnen på sina nagellack. nu ser jag framemot OPI's muppets most wanted collection som släpps om ca 3 veckor! ♥
VERONICA - modeblogg

Men gud så snygga nagellack! Herregud så härliga färger, grymt bra tips. Behövdes! :) Kramar

Johanna - A dream as a model ♥

rosa! :)

Natta

Hmm, svårt val. Alla har ju sin charm och är riktigt snygga men den klara rosa eller gula. Åtminstone nu till vår/sommaren. Riktigt färgglada och härliga! :D

Boel

Så snygga!

Sv: Ja, det var roligt :)

Jojo

Fint!

Sara

Så läckra färger :)

Linnéa

Åhå, vill ha alla lacken <3

V I L M A L A ♔

OMG OPI är så jäääääääääävla snyggt vill så gärna ha :(( kram ♥

Felicia

Åh, älskar allihopa! Men live.love.carnaval var nog finast.
Sv: tack!

Caroline Blomberg

tycker de lila med glitter var riktigt läckra!

Mirjam Wallmark

Snygga naglar! Den rosa färgen är nog min favorit ♡

kram

Nathalie Tegelstam

Såå snygga!! :)

Sara Ekman

Snygga :) Gillar nog det gula mest :)

Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

caroline

Svårt, alla är ju så himla härliga färger! :D

Svar: hihi ja! :D
Julia

Sarah

OPI har så fina lack :)

Ida Gratte

Jag gillade de lila/glittriga mest :)


sv: Tack tack finis!

isabella

åhh, alla är mina favoriter haha! ;D

Hanna

Vad härliga färger! Mina favorit är den korall röda färgen :)

Amanda Rieem

Hej Julia, opi är sjukt snyggt, bästa kvaliteten också!

För ovanlighetens skull så kör jag "veckans blogg" just nu, haha, delta gärna!

Emma Broberg

så himla härliga färger :D ha en bra dag, kram. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: