slide show

Molly highwaist jeans

 
Fick med mig dessa jeans idag, samma som jag bloggade om igår fast annan färg då. dom ser rätt små ut (trodde aldrig jag skulle få på mig en S) men det är mycket strech i och dom sitter som en smäck! färgen på bilden stämmer inte riktigt med hur de ser ut i verkligheten men dom är jättesnygga och sköna så jag är nöjd trots att det är highwaist också.
anna

ser jättesnygga ut!

Nathalie Tegelstam

Snygga, skulle faktiskt behöva ett par nya. Kanske ska kolla in dessa :)

Julia T

så snygga :) sv; ja :D Det var det också :D Jättegott :D var otroligt häftigt att testa på så mycket gott från hela världen!

MATILDA

snygga!

Alexandra - Lakeyours

Snygga!

Rebecka

Svar:
Åh det gör jag med :)

Ha en fin fredag, kram

hanna

Riktigt snygga byxor :D

Linnéa

Hoppas jag med :p

Vad kul att du ska fixa en ny blogg, säg bara till så kikar vi in där istället <3

Nikaia

tackar :)

Hanna

Snygga! :)

Boel

Snygga! :)

Sara

Snygga! :D

Hanna Victoria Sahlqvist

Åh va snygga, högmidjade jeans är sååå fint till våren!

Henrietta

Vad fina!

Emma Broberg

så snygga! ha en bra kväll, kraaaam. <3

Johanna

Fina!

VERONICA - modeblogg

Riktigt snygga tjejen, perfekta blå jeans ju! :) Kul! Kramkram

Sara

ååh vad snygga :)

aina [fotoblogg]

Så snygga :)

Mirjam Wallmark

Åh, superfina! Har du köpt dem på Gina? :)
kram

Esmeralda

snygga!! :D

Paulina Holmberg

snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: